Запис Детальніше

Робоча програма навчальної дисципліни Додатковий музичний інструмент

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25351/
 
Title Робоча програма навчальної дисципліни Додатковий музичний інструмент
 
Creator Економова, Ольга Серафимівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Мета курсу - опанування студентом навичок гри на другому (додатковому) музичному інструменті, який можна застосовувати у навчальному процесі та майбутній музично-педагогічній діяльності
Основні завдання навчального курсу:
− опанування студентом техніки гри на додатковому музичному інструменті та подальший її розвиток;
− оволодіння інтерпретаційними уміннями та засвоєння методів роботи над музичним твором;
− розвиток музичних здібностей студентів (музичний слух, музична пам’ять, відчуття метро-ритму тощо);
− розвиток навичок читання нот з аркуша, гри нескладних творів на слух, акомпанування, транспонування тощо;
− формування сценічної культури та артистизму;
Форми роботи – лабораторні, практичні заняття, самостійна робота студентів, консультації викладача.
Засоби навчання – аудіо-, відеоматеріали, підручники і навчальні посібники, нотні збірки, методичні рекомендації і вказівки.
Формою контролю знань та вмінь студентів з курсу «Додатковий музичний інструмент» є модульні контрольні роботи (3 та 4 семестр).


Завдання навчальної дисципліни - виховання ряду компетентностей студента, зокрема:
інтегральна (комплексна інтеграція знань, умінь і навичок із таких фахових
дисциплін: спеціальний музичний інструмент, теорія та історія музики, спрямована на розвиток особистості, здатність до творчої самореалізації у сфері музичного мистецтва);
комунікативна (здатність до міжособистісного спілкування,
емоційної стабільності, толерантності, здатність працювати у команді, вільне володіння українською мовою, здатність до професійного спілкування іноземною мовою);
самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу ;та самореалізацію);
інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення
інформації з різних джерел, необхідної для навчальної і педагогічної
діяльності, здатність до ефективного використання інформаційних
технологій у соціальній та професійній діяльності);
Фахові:
музично-теоретична (здатність застосовувати базові знання провідних музично-теоретичних систем та концепцій, історичних та культурологічних процесів розвитку музичного мистецтва у музикознавчій, виконавській та педагогічній діяльності);
Спеціальні:
інструментально-виконавська (здатність здійснювати виконавську діяльність
на базі професійних знань та навичок гри на музичному інструменті,
оркестрової та ансамблевої гри, репетиційної роботи та концертних виступів);
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25351/1/O_Ekonomova_%D0%86IDMI_IM_KIVM.pdf
Економова, Ольга Серафимівна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни Додатковий музичний інструмент [Навчально-методичні матеріали]