Робоча програма навчальної дисципліни Додатковий музичний інструмент
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25351/
|
|
Title |
Робоча програма навчальної дисципліни Додатковий музичний інструмент
|
|
Creator |
Економова, Ольга Серафимівна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Мета курсу - опанування студентом навичок гри на другому (додатковому) музичному інструменті, який можна застосовувати у навчальному процесі та майбутній музично-педагогічній діяльності Основні завдання навчального курсу: − опанування студентом техніки гри на додатковому музичному інструменті та подальший її розвиток; − оволодіння інтерпретаційними уміннями та засвоєння методів роботи над музичним твором; − розвиток музичних здібностей студентів (музичний слух, музична пам’ять, відчуття метро-ритму тощо); − розвиток навичок читання нот з аркуша, гри нескладних творів на слух, акомпанування, транспонування тощо; − формування сценічної культури та артистизму; Форми роботи – лабораторні, практичні заняття, самостійна робота студентів, консультації викладача. Засоби навчання – аудіо-, відеоматеріали, підручники і навчальні посібники, нотні збірки, методичні рекомендації і вказівки. Формою контролю знань та вмінь студентів з курсу «Додатковий музичний інструмент» є модульні контрольні роботи (3 та 4 семестр). Завдання навчальної дисципліни - виховання ряду компетентностей студента, зокрема: інтегральна (комплексна інтеграція знань, умінь і навичок із таких фахових дисциплін: спеціальний музичний інструмент, теорія та історія музики, спрямована на розвиток особистості, здатність до творчої самореалізації у сфері музичного мистецтва); комунікативна (здатність до міжособистісного спілкування, емоційної стабільності, толерантності, здатність працювати у команді, вільне володіння українською мовою, здатність до професійного спілкування іноземною мовою); самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу ;та самореалізацію); інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення інформації з різних джерел, необхідної для навчальної і педагогічної діяльності, здатність до ефективного використання інформаційних технологій у соціальній та професійній діяльності); Фахові: музично-теоретична (здатність застосовувати базові знання провідних музично-теоретичних систем та концепцій, історичних та культурологічних процесів розвитку музичного мистецтва у музикознавчій, виконавській та педагогічній діяльності); Спеціальні: інструментально-виконавська (здатність здійснювати виконавську діяльність на базі професійних знань та навичок гри на музичному інструменті, оркестрової та ансамблевої гри, репетиційної роботи та концертних виступів); |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25351/1/O_Ekonomova_%D0%86IDMI_IM_KIVM.pdf
Економова, Ольга Серафимівна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни Додатковий музичний інструмент [Навчально-методичні матеріали] |
|