Запис Детальніше

Робоча програма навчальної дисципліни Основний музичний інструмент. Фортепіано

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25355/
 
Title Робоча програма навчальної дисципліни Основний музичний інструмент. Фортепіано
 
Creator Економова, Ольга Серафимівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Мета та завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Основний музичний інструмент. Фортепіано» входить до курсу спеціальних дисциплін.
Мета курсу – подальший розвиток набутих на попередніх курсах інструментально-виконавських умінь та знань, поглиблення у студентів комплексу виконавських здібностей для подальшої роботи.
Завдання курсу:
- формування навичок створення інтерпретації твору та його реалізації;
- виховання художнього смаку;
- формування творчої самостійності та ініціативи;
- розвиток навичок читання з листа;
- стимулювання просвітницької спрямованості у виконавській діяльності;
Методи роботи курсу обираються відповідно до учбової теми і залежать від конкретних музичних творів кожного студента.
Форми роботи – індивідуальні практичні заняття, які уміщують опанування теоретичним матеріалом щодо сольного виконавства, а також безпосереднє виконання музичної програми.
Засоби навчання – аудіо-, відеоматеріали, методичні рекомендації і вказівки.
Формою контролю знань та вмінь студентів з курсу є модульні контрольні роботи та екзамен (6 семестр).
У результаті вивчення дисципліни «Основний музичний інструмент. Фортепіано» у студентів мають бути сформовані такі фахові та загальні компетентності:
– інструментально-виконавська (вільне володіння музичним інструментом (інструментами) та здатність його використовувати у навчальній і концертно-виконавській діяльності; володіння навичками читання нот з аркуша, транспонування, добору музики на слух; володіння методами навчання гри на музичних інструментах; здатність організувати інструментальне музикування школярів на уроках музичного мистецтва та в позанавчальний час);
– світоглядна (наявність ціннісно-орієнтаційної позиції; загальнокультурна ерудиція, світогляд; розуміння сутності і соціальної значущості майбутньої професії; збереження національних духовних традицій);
– інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення інформації з різних джерел для розгляду конкретних питань; здатність до ефективного використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет, які містять текстовий, аудіо- і відеоматеріал у соціальній та професійній діяльності);
– самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу та самореалізацію у фаховій діяльності; прагнення до особистісно-професійного лідерства та успіху)
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25355/1/O_Ekonomova_%D0%86IIOMI_IM_KIVM.pdf
Економова, Ольга Серафимівна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни Основний музичний інструмент. Фортепіано [Навчально-методичні матеріали]