Робоча програма навчальної дисципліни Основний музичний інструмент. Фортепіано
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25356/
|
|
Title |
Робоча програма навчальної дисципліни Основний музичний інструмент. Фортепіано
|
|
Creator |
Економова, Ольга Серафимівна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Мета та завдання навчальної дисципліни Навчальна дисципліна «Основний музичний інструмент. Фортепіано» входить до курсу спеціальних дисциплін. Мета курсу – подальший розвиток набутих на попередніх курсах інструментально-виконавських умінь та знань, поглиблення у студентів комплексу виконавських здібностей для подальшої роботи. Завдання курсу: - формування навичок створення інтерпретації твору та його реалізації; - виховання художнього смаку; - формування творчої самостійності та ініціативи; - розвиток навичок читання з листа; - стимулювання просвітницької спрямованості у виконавській діяльності; Методи роботи курсу обираються відповідно до учбової теми і залежать від конкретних музичних творів кожного студента. Форми роботи – індивідуальні практичні заняття, які уміщують опанування теоретичним матеріалом щодо сольного виконавства, а також безпосереднє виконання музичної програми. Засоби навчання – аудіо-, відеоматеріали, методичні рекомендації і вказівки. Формою контролю знань та вмінь студентів з курсу є модульні контрольні роботи та екзамен (6 семестр). У результаті вивчення дисципліни «Основний музичний інструмент. Фортепіано» у студентів мають бути сформовані такі фахові та загальні компетентності: – інструментально-виконавська (вільне володіння музичним інструментом (інструментами) та здатність його використовувати у навчальній і концертно-виконавській діяльності; володіння навичками читання нот з аркуша, транспонування, добору музики на слух; володіння методами навчання гри на музичних інструментах; здатність організувати інструментальне музикування школярів на уроках музичного мистецтва та в позанавчальний час); – світоглядна (наявність ціннісно-орієнтаційної позиції; загальнокультурна ерудиція, світогляд; розуміння сутності і соціальної значущості майбутньої професії; збереження національних духовних традицій); – інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення інформації з різних джерел для розгляду конкретних питань; здатність до ефективного використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет, які містять текстовий, аудіо- і відеоматеріал у соціальній та професійній діяльності); – самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу та самореалізацію у фаховій діяльності; прагнення до особистісно-професійного лідерства та успіху) |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25356/1/O_Ekonomova_%D0%86IIOMI_IM_KIVM.pdf
Економова, Ольга Серафимівна (2018) Робоча програма навчальної дисципліни Основний музичний інструмент. Фортепіано [Навчально-методичні матеріали] |
|