Запис Детальніше

Смислоутворювальні аспекти контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25359/
 
Title Смислоутворювальні аспекти контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Смислоутворювальни аспекты контекстного обучения будущего учителя начальных классов
The sensory aspects of the context learning of the future teacher of elementary school
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглядаються теоретико-методологічні аспекти проблеми структури та динаміки смислової сфери особистості, а також обґрунтовується доцільність реалізації навчального смислоутворювального контексту в системі контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів з позицій смислової дидактики.
статье рассматриваются теоретико-методологические аспекты проблемы структуры и динамики смысловой сферы личности, а также обосновывается целесообразность реализации учебного смислоутворювального контекста в системе контекстного обучения будущего учителя начальных классов с позиций смысловой дидактики.
The article deals with theoretical and methodological aspects of the problem of the structure and dynamics of the semantic sphere of the individual, and also substantiates the expediency of realization of the learning sense context in the system of contextual education of the future teacher of the elementary classes from the positions of semantic didactics.
 
Publisher Південноукраїнський національний педагогіч-ний університет імені К. Д. Ушинського
 
Date 2011-09
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25359/1/V_Zhelanova_PIO_PI_2011.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2011) Смислоутворювальні аспекти контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів Наука і освіта (6). с. 93-96. ISSN 2311-8366