Робоча програма навчальної дисципліни Оркестровий клас
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25366/
|
|
Title |
Робоча програма навчальної дисципліни Оркестровий клас
|
|
Creator |
Тущенко, Михайло Михайлович
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Мета навчальної дисципліни «Оркестровий клас» – розвинути у студентів інструментально-виконавські вміння та сформувати навички оркестрової (ансамблевої) гри. Завдання навчальної дисципліни: – ознайомлення студентів з історією створення, будовою, способами звуковидобування, технікою гри, виконавськими функціями та різновидами оркестрових інструментів; – оволодіння навичками гри на одному або кількох оркестрових інструментах; – ознайомлення студентів зі специфікою оркестрового (ансамблевого) музикування; – опанування студентами навичок оркестрової та ансамблевої гри засобом вивчення кращих зразків вітчизняної та зарубіжної класичної, народної й сучасної музики; – виховання адекватного відчуття ритму й динаміки, архітектоніки твору, вміння слухати інших учасників колективу; – розвиток музичного мислення й пам’яті, чуття форми, образного уявлення твору музичного кругозору студентів; – виховання почуття відповідальності за якість опанування оркестровими (ансамблевими) партіями, навичок самоконтролю та самооцінки власних і колективних ігрових дій, творчої ініціативи студентів; – формування та розвиток музично-пізнавальних здібностей, музичного смаку, емоційно-ціннісного ставлення до музики, культурних надбань свого народу та мистецтва в цілому. Міждисциплінарна взаємодія. Навчальний курс «Оркестровий клас» передбачає інтеграцію з такими фаховими дисциплінами, як «Спеціальний інструмент», «Додатковий музичний інструмент», «Історія музики». У результаті вивчення дисципліни «Оркестровий клас» студент має опанувати такі фахові та загальні компетентності: – інструментально-виконавську (вільне володіння музичним інструментом (інструментами) та здатність його використовувати у навчальній і концертно-виконавській діяльності; володіння навичками читання нот з аркуша, транспонування, добору музики на слух; сформованість навичок оркестрової та ансамблевої гри; здатність до колективного музикування); – світоглядну (наявність ціннісно - орієнтаційної позиції; загальнокультурна ерудиція, світогляд; розуміння сутності і соціальної значущості майбутньої професії; збереження національних духовних традицій); – комунікативну (здатність до міжособистісного спілкування, емоційної стабільності, толерантності; здатність працювати у команді; вільне володіння українською мовою відповідно до норм культури мовлення); – інформаційну (здатність до самостійного пошуку та оброблення інформації з різних джерел для розгляду конкретних питань; здатність до ефективного використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет, які містять текстовий, аудіо - і відеоматеріал у соціальній та професійній діяльності); – самоосвітню (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу та самореалізацію; прагнення до особистісно - професійного лідерства та успіху). |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25366/1/M.Tushchenko_IIOK_IM_KIVM.pdf
Тущенко, Михайло Михайлович (2018) Робоча програма навчальної дисципліни Оркестровий клас [Навчально-методичні матеріали] |
|