Запис Детальніше

Motivating Students: A Case Study of A Student English-Speaking Scientific Research Club in Ukraine

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25392/
 
Title Motivating Students: A Case Study of A Student English-Speaking Scientific Research Club in Ukraine
Мотивація студентів: дослідження діяльності студентського англомовного наукового гуртка в Україні
Мотивация студентов: исследование деятельности студенческого англоязычного научного кружка в Украине
 
Creator Громова, Наталія Михайлівна
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description The present paper seeks to shed light on creating collaborative learning environment for students’ critical thinking development in order to conduct scientific research. It represents a preliminary investigation of the students’ perceptions and experience of doing research. A series of interviews with students and expert teachers’ observations at a scientific research club sessions during two semesters revealed encouraging as well as frustrating factors impacting effectiveness of doing research. Analysis of motivational techniques applied at the club sessions allowed to suggest implications for teachers to involve students in conducting research work. Further investigation is needed to cover a larger scope of scientific and discussion clubs to collect more data on effective educational techniques in order to develop a proper methodology for fostering students’ critical thinking and motivation to study.
Дане дослідження присвячене вивченню умов створення колективного навчального середовища для розвитку критичного мислення студентів з метою проведення наукових розвідок. Робота представляє попереднє вивчення ставлення та досвіду студентів у проведенні наукових досліджень. Опитування студентів та спостереження викладачів-експертів на занятях наукового гуртка протягом двох семестрів виявили як обнадійливі, так і тривожні чинники, які впливають на ефективність ведення досліджень. Аналіз мотиваційних методів, застосованих на заняттях, дозволили окреслити рекомендації для викладачів, як залучати студентів до проведення наукових досліджень. Виявляється доцільним подальше вивчення більшої кількості наукових та дискусійних гуртків для збору даних про ефективні методи навчання з метою розробки відповідної методики активізації критичного мислення студентів та їх мотивації до навчання.
Данное исследование посвящается изучению условий создания коллективного учебного окружения для развития критического мышления студентов с целью проведения научных исследований. Работа представляет предварительное изучение отношения и опыта студентов в проведении научных исследований. Опрос студентов и наблюдения преподавателей-экспертов на занятиях научного кружка на протяжение двух семестров выявили как обнадеживающие, так и тревожные факторы, которые влияют на эффективность проведения исследований. Анализ мотивирующих методов, которые применялись на занятиях, позволили очертить рекомендации для преподавателей о том, как привлечь студентов к проведению научных исследований. Считается актуальным последующее изучение большего количества научных и дискуссионных кружков для сбора данных об эффективных методах обучения с целью разработки соответствующей методики активизации критического мышления студентов и их мотивации к обучению.
 
Date 2018-11
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25392/1/N_Hromova_JEBSR_4%281%29_FPMV.pdf
Громова, Наталія Михайлівна (2018) Мотивація студентів: дослідження діяльності студентського англомовного наукового гуртка в Україні Journal of Education in Black Sea Region (1). с. 125-134. ISSN 2346-8246; 2449-2426