Запис Детальніше

Методичні аспекти використання дидактичних матеріалів на основі диференційованого підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712981/
http://uej.undip.org.ua/products/2018/article1.php
 
Title Методичні аспекти використання дидактичних матеріалів на основі диференційованого підходу
Methodical aspects of using didactic materials on the basis of a differentiated approach
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті виокремлено фактори, що впливають на диференційований підхід до використання дидактичних матеріалів у процесі навчання географії: рівень підготовки вчителя й учнів, тип і структура уроку, індивідуальні особливості учнів, навчально-методичне забезпечення кабінету географії засобами навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій. У статті наведено приклади використання різних видів дидактичного матеріалу на уроці географії в сьомому класі з урахуванням структури уроку, а саме під час вивчення нового навчального матеріалу.
В статье выделены факторы, влияющие на дифференцированный подход к использованию дидактических материалов в процессе обучения географии: уровень подготовки учителя и учеников, тип и структура урока, индивидуальные особенности учеников,
учебно-методическое обеспечение кабинета географии средствами обучения, использование информационно-коммуникационных технологий. Приводятся примеры использования разных
видов дидактического материала на уроке географии в седьмом классе с учетом структуры урока, а именно во время изучения нового учебного материала.
The article highlights the factors affecting the differentiated approach in the process of teaching geography, level of training teachers and students, the type and structure of the lesson, the individual characteristics of students, training and methodological provision for geography office with training resources, the use of information and communication technologies. The article gives examples of using different types of didactic material in the geography class in the seventh grade, taking into account the structure of the lesson, namely, during the study of a new teaching material. As a conclusion, we note that there is no single model of the lesson using differentiated didactic material.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712981/1/11.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2018) Methodical aspects of using didactic materials on the basis of a differentiated approach Український педагогічний журнал, 2. pp. 68-74. ISSN 2411-7420