Запис Детальніше

Логіко-семантичний та психолого-педагогічний аналіз поняття "контекст"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25423/
 
Title Логіко-семантичний та психолого-педагогічний аналіз поняття "контекст"
Logico-semantic and psycho-pedagogical analysis of the concept of "context"
Логико-семантический и психолого-педагогический анализ понятия "контекст"
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті подаються підходи до поняття "контекст", як поліфункціональної, багатоаспектної, загальнонаукової категорії, що поряд з традиційним використанням у лінгвістиці, логіці та філософії стали набувати ваги й у психології та педагогіці. Надана автором таксономія видів контексту є важливою для з'ясування сутнісних ознак досліджуваного феномена контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів.
The article presents approaches to the concept of "context" as a polyfunctional, multidimensional, general scientific category, which, along with the traditional use in linguistics, logic and philosophy, began to gain weight in psychology and pedagogy. The author's taxonomy of the types of context is important for clarifying the essential features of the phenomenon of contextual learning of the future teacher of elementary school.
В статье подаются подходы к понятию "контекст", как полифункционального, многоаспектной, общенаучной категории, наряду с традиционным использованием в лингвистике, логике и философии стали приобретать вес и в психологии и педагогике. Предоставленная автором таксономия видов контекста важна для выяснения сущностных признаков исследуемого феномена контекстного обучения будущего учителя начальных классов.
 
Publisher Південноукраїнський національний педагогіч-ний університет імені К. Д. Ушинського
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25423/1/V_Zelanova_NO_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2011) Логіко-семантичний та психолого-педагогічний аналіз поняття "контекст" Наука і освіта. с. 152-157. ISSN 2311-8366