Соціокультурний простір дошкільного закладу: тенденції сучасної практики та інноваційні процеси
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25435/
|
|
Title |
Соціокультурний простір дошкільного закладу: тенденції сучасної практики та інноваційні процеси
Социокультурное пространство дошкольного учреждения: тенденции современной практики и инновационные процессы Socio-cultural space of preschool institution: tendencies of modern practice and innovative processes |
|
Creator |
Гончаренко, Алла Миколаївна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Розглядаються різні форми організації життєдіяльності дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Перебування дітей в умовах дошкільного навчального закладу узгоджується з психофізіологічною характеристикою вихованців та потребою батьків. Розвивально-пізнавальна життєдіяльність трактується як почергове домінування організованих та само організованих, індивідуальних та групових, фронтальних способів педагогічного впливу. Тенденції сучасної практики вивільняють час дитини для самостійного пізнання, дослідження, вибору часу й місця діяльності.
Рассматриваются различные формы организации жизнедеятельности детей дошкольного возраста в условиях учреждения дошкольного образования. Пребывание детей в условиях дошкольного образовательного учреждения согласуется с психофизиологической характеристикой воспитанников и потребностью родителей. Развивающе-познавательная жизнедеятельность трактуется как поочередное доминирование организованных и самоорганизованных, индивидуальных и групповых, фронтальных способов педагогического воздействия. Тенденции современной практики высвобождают время ребенка для самостоятельного познания, исследования, выбора времени и места деятельности. Different forms of organization of life of children of preschool age in conditions of pre-school education establishment are considered. The presence of children in pre-school establishments is consistent with the psychophysiological characteristics of pupils and the need of parents. Developmental-cognitive livelihoods is interpreted as an alternate domination of organized and self-organized, individual and group, frontal methods of pedagogical influence. The tendencies of modern practice free time of a child for independent knowledge, research, the choice of time and place of activity. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2018-04
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25435/1/A_Goncharenko_SSTPPKRD_IPPO%20.pdf
Гончаренко, Алла Миколаївна (2018) Соціокультурний простір дошкільного закладу: тенденції сучасної практики та інноваційні процеси Соціокультурний простір дошкільного закладу: тенденції сучасної практики та інноваційні процеси. с. 21-23. ISSN 978-617-595-079-1 |
|