Запис Детальніше

Критерії та показники сформованості рефлексивних конструкторів майбутнього вчителя початкових класів у системі контекстного навчання у ВНЗ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25449/
 
Title Критерії та показники сформованості рефлексивних конструкторів майбутнього вчителя початкових класів у системі контекстного навчання у ВНЗ
Критерии и показатели сформированности рефлексивных конструкторов будущего учителя начальных классов в системе контекстного обучения в вузе
Criteria and indexes of the formation of reflexive constructors of the future teacher of elementary school in the system of contextual education in higher educational institutions
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статі розглянуто критерії та показники сформованості рефлексивних конструктів майбутнього вчителя початкових класів у процесі контекстного навчання, до яких автор відносить рефлексивну компетентність та рефлексивно обумовлені складові особистості, а саме: мотиваційну та смислову сферу.
В статье рассмотрены критерии и показатели сформированности рефлексивных конструктов будущего учителя начальных классов в процессе контекстного обучения, к которым автор относит рефлексивной компетентности и рефлексивно обусловлены составляющие личности, а именно: мотивационную и смысловую сферу.
The article examines the criteria and indicators of the formation of reflexive constructs of the future teacher of elementary school in the context of the context learning process, to which the author relates reflexive competence and reflexively determined components of the personality, namely: the motivational and semantic sphere.
 
Publisher Ужгородський національний університет
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25449/1/V_Zhelanova_GSR_26_2013.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2013) Критерії та показники сформованості рефлексивних конструкторів майбутнього вчителя початкових класів у системі контекстного навчання у ВНЗ Науковий вісник Ужгородського національного університету (26). с. 72-74. ISSN 2307-3322