Запис Детальніше

Особливості застосування принципу політехнізму при впровадженні STEM-освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713057/
 
Title Особливості застосування принципу політехнізму при впровадженні STEM-освіти
Features of the application of the principle of polytechnics when introducing STEM-education
Особенности применения принципа политехнизма при внедрении STEM-образования
 
Creator Сіпій, Володимир Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто особливості застосування принципу політехнізму у закладах загальної середньої освіти при вивченні природничих предметів. Елементи STEM-освіти на сьогодні у більшій мірі впроваджуються у позаурочній і позашкільній діяльності, впровадження методик STEM-освіти для формування в здобувачів освіти в закладах загальної середньої освіти школи політехнічного складника предметної компетентності з предметів природничого циклу є досить актуальним, оскільки в сучасних умовах політехнічні знання і навички розглядаються як інструмент для розв’язання життєвих проблем, а не лише як теоретичні та практичні знання про наукові основи виробництва.
В статье рассмотрены особенности применения принципа политехнизма в учреждениях общего среднего образования при изучении естественных предметов. Элементы STEM-образования сегодня в большей степени внедряются во внеурочной и внешкольной деятельности учащихся, внедрение методик STEM-образования в учреждениях общего среднего образования для формирования у учащихся политехнического составляющей предметной компетентности по предметам естественного цикла является весьма актуальным, поскольку в современных условиях политехнические знания и навыки рассматриваются как инструмент для решения жизненных проблем, а не только как теоретические и практические знания о научных основах производства.
The article deals with the peculiarities of the application of the principle of polytechnics in institutions of general secondary education in the study of natural sciences.
Elements of STEM-education are being implemented to a greater extent in extracurricular and out-of-school activities, the introduction of STEM-education techniques for the formation of polytechnic component of subjects in general secondary education in the subjects of the natural cycle is very relevant, since in modern conditions, polytechnical knowledge and skills are considered as a tool for solving life problems, and not just as theoretical and practical knowledge of the scientific basis of production.
 
Publisher Інститут модернізації змісту освіти
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713057/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A1%D1%96%D0%BF%D1%96%D0%B9%20%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F%208%20%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%B4%D0%B0.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2018) Features of the application of the principle of polytechnics when introducing STEM-education In: Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку" 8-9 листопада 2018 року Інститут модернізації змісту освіти, м. Київ, Україна, pp. 76-79.