Підготовка вчителя початкової школи до здійснення диференційованого підходу у роботі з ліворукими учнями
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/21854/
|
|
Title |
Підготовка вчителя початкової школи до здійснення диференційованого підходу у роботі з ліворукими учнями
Подготовка учителя начальной школы к осуществление дифференцированного подхода в работе с леворукими учениками Preparation the primary school teacher to implement the differential approach to work with left-handed pupils |
|
Creator |
Нечипоренко, Катерина Петрівна
Шкарбан, Людмила В'ячеславівна |
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ |
|
Description |
У статті висвітлено проблему підготовки вчителя початкової школи до реалізації диференційованого підходу у роботі з ліворукими учнями. Визначено особливості впровадження диференційованого підходу, зосереджено увагу на його організації. Подано методичні рекомендації для вчителів початкової школи щодо створення сприятливих умов для успішного оволодіння ліворукими дітьми навичками каліграфічного письма та читання; запропоновано диференційовані завдання, які доцільно застосовувати на уроках літературного читання, української мови та математики.
. В статье освещена проблема подготовки учителя начальной школы к реализации дифференцированного подхода в работе с леворукими учениками. Определены особенности внедрения дифференцированного подхода, сосредоточено внимание на его организации. Даны методические рекомендации для учителей начальной школы по созданию благоприятных условий для успешного овладения леворукими детьми навыками каллиграфического письма и чтения; предложено дифференцированные задания, которые целесообразно применять на уроках литературного чтения, украинского языка и математики. The article deals with the problem of the preparation of the primary school teacher for the implementation of the differential approach to work with left-handed pupils. The peculiarities of implementation of the differential approach are determined, attention is focused on its organization. Methodical recommendations for teachers of primary school for creating favorable conditions for the successful mastering of left-handed children with skills of calligraphy writing and reading are given; differentiated tasks, which should be used in the lessons of Reading, Ukrainian language and Mathematics are suggested. |
|
Date |
2017-10
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/21854/1/K_Nechyporenko_L_Shkarban_MV_10.2%2850.2%29_2017.pdf
Нечипоренко, Катерина Петрівна та Шкарбан, Людмила В'ячеславівна (2017) Підготовка вчителя початкової школи до здійснення диференційованого підходу у роботі з ліворукими учнями Молодий вчений (10.2). с. 56-59. ISSN 2304-5809 |
|