Запис Детальніше

Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів)
 
Creator Чуланова, Галина Валеріївна
Чуланова, Галина Валериевна
Chulanova, Halyna Valeriivna
Рожнова, А.О.
 
Subject рекламний текст
рекламный текст
advertising text
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2012-06-06T07:32:59Z
2012-06-06T07:32:59Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Рожнова, А.О. Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) [Текст] / А.О. Рожнова, Г.В. Чуланова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів фак-ту іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 19-20 квітня 2012 року / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.1. — С. 59-60.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26194
 
Language uk