Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів)
|
|
Creator |
Чуланова, Галина Валеріївна
Чуланова, Галина Валериевна Chulanova, Halyna Valeriivna Рожнова, А.О. |
|
Subject |
рекламний текст
рекламный текст advertising text |
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2012-06-06T07:32:59Z
2012-06-06T07:32:59Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рожнова, А.О. Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) [Текст] / А.О. Рожнова, Г.В. Чуланова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів фак-ту іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 19-20 квітня 2012 року / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.1. — С. 59-60.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/26194 |
|
Language |
uk
|
|