Запис Детальніше

Реалізація компетентнісного та комунікативного підходів у процесі навчання мов у загальноосвітніх навчальних закладах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713144/
http://am.eor.by/index.php/gallery/124-vipusk-3-2017
 
Title Реалізація компетентнісного та комунікативного підходів у процесі навчання мов у загальноосвітніх навчальних закладах
Implementation of competence-based and communicative approach in teaching languages at secondary schools.
 
Creator Кудикіна, Надія Василівна
Яновицька, Наталія Іванівна
Кохно, Тетяна Назіфівна
Хорошковська, Тетяна Петрівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Статтю присвячено проблемі реалізації компетентнісного та комунікативного підходів у процесі навчання мов у загальноосвітніх навчальних закладах.
Охарактеризовані основні напрями практичного втілення навчання мов з точки зору компетентнісного та комунікативного підходів у загальній середній освіті: цілепокладання, робота з підручником як основним засобом навчання, шляхи активізації розумової діяльності учня в навчальному процесі, діалог вчителя з учнями, формування читацької навички, оцінювання та контроль навчальних досягнень учнів на засадах компетентнісного підходу.
The article is devoted to the implementation of competence-based and communicative approaches in teaching languages at secondary schools.
The main areas of practical implementation of competency-communicative language teaching in comprehensive secondary education, goal-setting, working with a textbook as the primary means of learning and enhancing a student in the learning process, dialogue communication of a teacher with students, forming readership skills organized on competency basis of evaluation and monitoring of students' educational outcomes were featured.
 
Publisher Українська інженерно-педагогічна академія
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713144/1/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B5%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5%20%D1%84%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B5%20%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20_%D0%90%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B5%20%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%20%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%20%D0%A1%D0%B5%D1%80%D1%96%D1%8F%20_%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B0%C2%BB_%20%D0%92%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%203%285%29%2C%202017.pdf
- Кудикіна, Надія Василівна, Яновицька, Наталія Іванівна, Кохно, Тетяна Назіфівна and Хорошковська, Тетяна Петрівна (2017) Implementation of competence-based and communicative approach in teaching languages at secondary schools. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка», 3 (5).