Запис Детальніше

Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей засобами інтернет-технологій

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25646/
http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2017/N1-2(35-36)/index.html
 
Title Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей засобами інтернет-технологій
Формирование информационно-коммуникативной компетентности будущих учителей естественно-математических специальностей средствами интернет-технологий
Formation of Information-Communicative Competence of Future Teachers of Natural-Mathematical Specialties by Means of Internet Technologies
 
Creator Прошкін, Володимир Вадимович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей засобами інтернеттехнологій Проблема професійної компетентності учителя нині є надзвичайно актуальною, оскільки майбутній фахівець має володіти не тільки певними професійними знаннями і уміннями, а й комплексом здатностей розв’язувати проблеми в нових умовах, самовдосконалюватися. В умовах сучасного інформаційного суспільства володіння інформаційнокомунікаційними компетентностями є необхідним для професійного розвитку майбутнього учителя, а саме природничо-математичних спеціальностей в умовах реалізації компетентнісного підходу при підготовці до професійної діяльності. У роботі розглянуто поняття інформаційно-комунікативної компетентності. Показано, що інтернет-технології є важливим чинником формування інформаційно-комунікативної компетентності, розкрито їх основні дидактичні можливості. Одним із можливих шляхів упровадження інтернеттехнологій у навчання вбачаємо цілеспрямоване створення системи підтримки навчального процесу засобами інформаційно-комунікативних технологій. На основі робіт Флегантова Л.О. висвітлено спектр вільних математичних веб-сервісів та інтернет-додатків. Продемонстровано доцільність використання масових відкритих он-лайн курсів для формування інформаційно-комунікативної компетентності у майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей, на основі трьох сайтів різних країн.
Проблема профессиональной компетентности учителя в настоящее время является чрезвычайно актуальной, поскольку будущий специалист должен обладать не только определенными профессиональными знаниями и умениями, но и комплексом способностей решать проблемы в новых условиях, самосовершенствоваться. В условиях современного информационного общества владение информационно-коммуникационными компетенциями является необходимым для профессионального развития будущего учителя, а именно естественноматематических специальностей в условиях реализации компетентностного подхода при подготовке к профессиональной деятельности. В работе рассмотрено понятие информационно-коммуникативной компетентности. Показано, что интернет-технологии являются важным фактором формирования информационно-коммуникативной компетентности, раскрыто их основные дидактические возможности. Одним из возможных путей внедрения интернет-технологий в обучение видим целенаправленное создание системы поддержки учебного процесса средствами информационнокоммуникативных технологии. На основе работ Флегантова Л. А. освещен спектр свободных математических веб-сервисов и интернет-приложений. Продемонстрировано целесообразность использования массовых открытых он-лайн курсов для формирования информационнокоммуникативной компетентности у будущих учителей естественноматематических специальностей, на основе трех сайтов разных стран.
The problem of the teacher's professional competence at the moment is extremely relevant, since the future specialist should possess not only certain professional knowledge and skills, but also a complex of abilities to solve problems in new conditions, to improve themselves. In the conditions of the modern information society, the possessionofinformationandcommunicationcompetenciesisnecessaryfortheprofession aldevelopment of the future teacher, namely natural-mathematical specialties in the context of the implementation of the competence approach in preparation for professional activities. The concept of information-communicative competencies considered in the work. It is shown that Internet technology is an important factor in the formation of information-communicative competence; their basic didactic capabilities are revealed. One of the possible ways of introducing Internet technologies into training is the purposeful creation of a system for supporting the educational process with information-communicative technologies tools. Based on the works of L. Flegantova the spectrum of free mathematical webservices and Internet applications is covered. The expediency of using mass open on-line courses for the formation of information-communicative competence in future teachers of natural-mathematical specialties, based on three sites of different countries, is demonstrated.
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25646/1/V_Proshkin_NVD_4_FITU.PDF
Прошкін, Володимир Вадимович (2018) Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей засобами інтернет-технологій Науковий вісник Донбасу (2).