Доповнена та віртуальна реальність як ресурс навчальної діяльності студентів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25746/
|
|
Title |
Доповнена та віртуальна реальність як ресурс навчальної діяльності студентів
Augmented Reality and Virtual Reality as the Resources of Students’ Educational Activity |
|
Creator |
Мельник, Ірина Юріївна
Нефьодова, Галина Дмитрівна Задирей, Надія Миколаївна |
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Проводиться дослідження основних особливостей та відмінностей віртуальної реальності (virtual reality, VR), доповненої реальності (augmented reality, AR) та об’єднаної реальності (merged reality, MR). Розглядаються аспекти можливого використання технологій реальності в сучасних умовах. Розглянуто існуючі в світі додатки доповненої та віртуальної реальності, які використовуються в сучасному освітньому процесі. Зазначена важливість формування STEM-компетентності студентів, створення інноваційної моделі STEM–освіти. Означена необхідність спеціального технічного обладнання, спеціалізованої віртуальної лабораторії для реалізації систем віртуальної та доповненої реальності для сучасного освітнього процесу. Наведені комплексні висновки відносно розглянутої проблеми The article explores some key features of virtual reality (VR), augmented reality (AR), and merged reality (MR) as well as the differences between them. The aspects of possible usage of reality technologies in the contemporary world are considered. The attachments to augmented and virtual realities that exist and are used in modern educational process are reviewed. The importance of forming of the students’ STEM competence and the creation of the innovated STEM-education model are indicated. The article denotes the need of special technical equipment and special virtual laboratory for the implementation of virtual and augmented realities’ systems into the modern educational process. The examples how to create virtual VR-content are given. The conclusions of the problem studied in this article are given as wel |
|
Date |
2018-05-11
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25746/1/I_Melnyk_Virtyalna_realnist_FITU.pdf
Мельник, Ірина Юріївна та Нефьодова, Галина Дмитрівна та Задирей, Надія Миколаївна (2018) Доповнена та віртуальна реальність як ресурс навчальної діяльності студентів Інформаційні технології та комп’ютерне моделювання: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. с. 61-64. |
|