Теорія і практика видавничої справи: Маркетинг видавничої справи і поліграфічних послуг
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25794/
|
|
Title |
Теорія і практика видавничої справи: Маркетинг видавничої справи і поліграфічних послуг |
|
Creator |
Єжижанська, Тетяна Сергіївна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
для студентів Спеціальності 061 Журналістика Освітнього рівня першого (бакалаврського) Освітньої програми «Видавнича справа та редагування» |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25794/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%20%D1%96%20%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97%202018.pdf
Єжижанська, Тетяна Сергіївна (2018) Теорія і практика видавничої справи: Маркетинг видавничої справи і поліграфічних послуг [Навчально-методичні матеріали] |
|