Запис Детальніше

Теорія і практика видавничої справи: Маркетинг видавничої справи і поліграфічних послуг

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25794/
 
Title Теорія і практика видавничої справи:
Маркетинг видавничої справи і поліграфічних послуг
 
Creator Єжижанська, Тетяна Сергіївна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description для студентів
Спеціальності 061 Журналістика
Освітнього рівня першого (бакалаврського)

Освітньої програми «Видавнича справа та редагування»
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25794/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BE%D1%97%20%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%20%D1%96%20%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%97%202018.pdf
Єжижанська, Тетяна Сергіївна (2018) Теорія і практика видавничої справи: Маркетинг видавничої справи і поліграфічних послуг [Навчально-методичні матеріали]