Запис Детальніше

Особливості змісту підручників літературного читання для 5 класу шкіл з мовами навчання національних меншин

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713140/
http://undip.org.ua/upload/iblock/a03/anotovani_2017.pdf
 
Title Особливості змісту підручників літературного читання для 5 класу шкіл з мовами навчання національних меншин
Features of the content of textbooks for literary reading for the 5th grade of schools with minorities languages in teaching.
 
Creator Хорошковська, Тетяна Петрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
81 Linguistics and languages
 
Description У роботі висвітлено критерії добору текстів для читання в підручниках літературного читання для 5 класу шкіл з навчанням мовами національних меншин і розкрито особливості зазначених підручників.
The paper highlights the criteria for the selection of texts for reading in literary reading books for the 5th form of schools with teaching in the languages of national minorities and discloses the features of these textbooks.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2017
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713140/1/%D0%A5%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%A2%D0%9F_%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%202017_%D0%B7%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BE%D0%BC.pdf
- Хорошковська, Тетяна Петрівна (orcid.org/0000-0001-9505-0817 <http://orcid.org/0000-0001-9505-0817>) (2017) Features of the content of textbooks for literary reading for the 5th grade of schools with minorities languages in teaching. In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 138-139. ISBN 978-966-644-398-5