Особливості змісту підручників літературного читання для 5 класу шкіл з мовами навчання національних меншин
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713140/
http://undip.org.ua/upload/iblock/a03/anotovani_2017.pdf |
|
Title |
Особливості змісту підручників літературного читання для 5 класу шкіл з мовами навчання національних меншин
Features of the content of textbooks for literary reading for the 5th grade of schools with minorities languages in teaching. |
|
Creator |
Хорошковська, Тетяна Петрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
81 Linguistics and languages |
|
Description |
У роботі висвітлено критерії добору текстів для читання в підручниках літературного читання для 5 класу шкіл з навчанням мовами національних меншин і розкрито особливості зазначених підручників.
The paper highlights the criteria for the selection of texts for reading in literary reading books for the 5th form of schools with teaching in the languages of national minorities and discloses the features of these textbooks. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713140/1/%D0%A5%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%A2%D0%9F_%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%202017_%D0%B7%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BE%D0%BC.pdf
- Хорошковська, Тетяна Петрівна (orcid.org/0000-0001-9505-0817 <http://orcid.org/0000-0001-9505-0817>) (2017) Features of the content of textbooks for literary reading for the 5th grade of schools with minorities languages in teaching. In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 138-139. ISBN 978-966-644-398-5 |
|