Запис Детальніше

Оцінювання цифрової компетентності вчителів: норвезький досвід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713187/
 
Title Оцінювання цифрової компетентності вчителів: норвезький досвід
Assessment of digital competence of teachers: Norwegian experience
 
Creator Іванюк, І.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
 
Description У роботі йдеться про он-лайн інструмент «Вчитель-наставник» (Larermentor.no), завдяки якому учитель має можливість оцінити рівень своєї цифрової компетентності й отримати пропозиції щодо здійснення відповідних заходів щодо її підвищення. «Вчитель-наставник» складається з чотирьох розділів: педагогіка та ІКТ; цифрова продукція; цифрові рішення; цифрова комунікація. Оцінювання в обох інструментах відбувається за шкалою з п’яти рівнів, де 1-й рівень є найнижчим, а 5-й рівень – найвищим.
The paper discusses the on-line tool "Teacher-mentor" (Larermentor.no), through which the teacher has the opportunity to assess the level of his digital competence and receive suggestions on the implementation of appropriate measures to enhance it. "Teacher-mentor" consists of four sections: pedagogy and ICT; digital products; digital solutions; digital communication The assessment in both instruments takes place on a scale of five levels, where the 1st level is the lowest, and the 5th level is the highest.
 
Publisher ТОВ "Видавнича група "Шкільний світ"
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713187/1/%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X <http://orcid.org/0000-0003-2381-785X>) (2018) Assessment of digital competence of teachers: Norwegian experience In: Школа ТОВ "Видавнича група "Шкільний світ", м. Київ, Україна, pp. 48-49.