Есе як актуальний вид навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25842/
http://www.innovpedagogy.od.ua/7-1-ukr |
|
Title |
Есе як актуальний вид навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови
Эссе как актуальный вид учебно-познавательной деятельности учащихся на уроках украинского языка Essay as an actual type of educational and cognitive activity of students in the Ukrainian language lessons |
|
Creator |
Дика, Наталія Михайлівна
Глазова, Олександра Павлівна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті схарактеризовано методи і прийоми створення академічного есе. Проаналізовані різні концепції й підходи до тлумачення есе як актуального виду навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти. Акцентовано увагу на аналіз лінгвостилістичних особливостей цього жанру учнівської творчості. Визначено спільні та відмінні риси класичного і сучасного есе. Подано зразок когнітивно-діяльнісного завдання, спрямованого на розвиток творчих умінь і навичок щодо написання есе.
В статье охарактеризованы методы и приемы создания академического эссе. Проанализированы различные концепции и подходы к толкованию эссе как актуального вида учебно-познавательной деятельности учащихся на уроках украинского языка в учреждениях общего среднего образования. Акцентировано внимание на анализ лингвостилистических особенностей этого жанра ученического творчества. Определены общие и отличительные черты классического и современного эссе. Подано образец когнитивно-деятельностного задания, направленного на развитие творческих умений и навыков написания эссе. The article describes the methods and techniques of creating an academic essay. Different concepts and approaches to the interpretation of the essay as an actual type of educational and cognitive activity of students at Ukrainian lessons in general secondary education institutions are analyzed. The emphasis is placed on the analysis of the linguistic-stylistic features of this genre of student creativity. The common and distinctive features of classical and contemporary essays are determined. A sample of cognitive-activity task, aimed at developing creative skills and writing skills of the essay is given. |
|
Publisher |
ПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій"
|
|
Date |
2018-12
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25842/1/O_Glazova_N_Dyka_IP_7_IPPO.pdf
Дика, Наталія Михайлівна та Глазова, Олександра Павлівна (2018) Есе як актуальний вид навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови Інноваційна педагогіка (7). с. 78-83. |
|