Запис Детальніше

Міжпредметні зв'язки як ресурс реалізації навчання молодших школярів французького діалогічного мовлення

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25856/
 
Title Міжпредметні зв'язки як ресурс реалізації навчання молодших школярів французького діалогічного мовлення
Межпредметные связи как ресурс реализации обучения младших школьников французской диалогической речи
Interdisciplinary approach as a resourse for implementation og teaching primary school learners French spoken interaction
 
Creator Лягіна, Ірина Анатоліївна
 
Subject Index Copernicus
 
Description У статті автором розглянуті концептуальні основи розробки та використання міжпредметних зв’язків на уроках французької мови з навчальними дисциплінами початкової освіти «Українська мова», «Основи здоров’я», «Я у світі», що забезпечує збагачення змісту навчання франкомовного діалогічного мовлення навчальним матеріалом соціокультурного, літературного, історичного, особистісно-ціннісного характеру. Обґрунтовано знаннєвий, діяльнісний та ціннісний типи міжпредметних завдань в навчанні молодших школярів французького діалогічного мовлення.
The article deals with conceptual foundations for the development and application of interdisciplinary approach in French lessons with school subjects “Ukrainian Language”, “Basics of Health”, “Me and the World” which ensure the enrichment of the content of teaching French spoken interaction with social and cultural, literary, historical, value-based materials. The knowledge, activity and value types of interdisciplinary tasks in teaching primary school learners French spoken interaction are substantiated.
В данной статье рассмотрены концептуальные основы разработки и применения межпредметных связей на уроках французского языка с учебными предметами младшей школы «Украинский язык», «Основы здоровья», «Я и окружающий мир», что обеспечивает обогащение содержания обучения франкоязычной диалогической речи учебным материалом социокультурного, литературного, исторического, личностно-ценностного характера. Обоснованно знаниевый, деятельностный и ценностный типы межпредметных задач в обучении младших школьников французской диалогической речи.
 
Publisher BUDAPEST
 
Date 2018-11
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25856/7/I_Liahina_PP_181_IS.pdf
Лягіна, Ірина Анатоліївна (2018) Міжпредметні зв'язки як ресурс реалізації навчання молодших школярів французького діалогічного мовлення Science and Education a New Dimension:Pedagogy and Psychology, VI (181). с. 46-48. ISSN 2308-1996, 2308-5258