Запис Детальніше

ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ. Монографія

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ. Монографія
 
Creator Оболенцева, Л.В.
Костіна, К.М.
 
Subject План 2019
 
Publisher ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
 
Date 2018-12-27
 
Type Монография
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/50747/1/2019%20%D0%9E%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F.doc
Оболенцева, Л.В. и Костіна, К.М. (2018) ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ. Монографія. Другой. ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. (Не опубликован)
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/50747/