ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ. Монографія
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ. Монографія
|
|
Creator |
Оболенцева, Л.В.
Костіна, К.М. |
|
Subject |
План 2019
|
|
Publisher |
ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
|
|
Date |
2018-12-27
|
|
Type |
Монография
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/50747/1/2019%20%D0%9E%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F.doc
Оболенцева, Л.В. и Костіна, К.М. (2018) ТУРИСТИЧНИЙ ІМІДЖ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ ТЕРИТОРІЙ. Монографія. Другой. ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. (Не опубликован) |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/50747/
|
|