Запис Детальніше

Становлення навички читання учнів 1-2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних процесів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711637/
 
Title Становлення навички читання учнів 1-2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних процесів
Становление навыков чтения учащихся 1-2 классов в условиях функциональной незрелости познавательных процессов
Becoming a pupils reading skills 1-2 classes in conditions of functional immaturity of cognitive processes
 
Creator Мартиненко, Валентина Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті висвітлюються питання становлення і розвитку навички читання учнів 1-2 класів в умовах незрілості таких важливих пізнавальних процесів як різні властивості уваги, смислове та зорове сприймання, слухомовленнєва пам’ять та ін. Проаналізовано результати сучасних досліджень з означеної проблеми, виокремлено генетичні та соціальні чинники, які зумовлюють труднощі у навчанні дітей читання. Схарактеризовано типові та індивідуальні помилки і труднощі школярів під час читання, пов’язані з фонематичним, лексико-граматичним недорозвиненням мовлення, а також ті, що стосуються розвитку зв`язного мовлення.
В статье освещаются вопросы становления и развития навыков чтения учащихся 1-2 классов в условиях незрелости таких важных познавательных процессов как различные свойства внимания, смысловое и зрительное восприятие и др. Проанализированы результаты современных исследований этой проблемы, выделены генетические и социальные факторы, которые обусловливают трудности в обучении детей чтению. Охарактеризованы типовые и индивидуальные ошибки и трудности школьников во время чтения, связанные с фонематическим, лексико-грамматическим недоразвитием речи, а также касающиеся развития связанной речи.
In the article covers the issues of the formation and development of reading skills for students of 1-2 classes in conditions of immaturity of such important cognitive processes as different properties of attention, semantic and visual perception, hearing memory, and others. The results of modern researches on the mentioned problem are analyzed, the genetic and social factors, which predetermine difficulty in teaching children of reading, are isolated. The typical and individual errors and difficulties of pupils during reading, related to phonemic, lexico-grammatical underdevelopment of speech, as well as those related to the development of communicational broadcasting are described.
 
Publisher Початкова школа
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711637/1/%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2..pdf
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (2018) Becoming a pupils reading skills 1-2 classes in conditions of functional immaturity of cognitive processes Початкова школа, 6 (588). pp. 27-31. ISSN 0131-5358