Запис Детальніше

Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25899/
http://osvitologia.kubg.edu.ua/numbers/31-arkhiv-nomeriv-2018-roku/64-7-2018.html
 
Title Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик
Западноевропейские ученые об условиях эффективной трансформации профессионального габитуса учителя на семинарах анализа практик
 
Creator Харченко, Тетяна Гадульзянівна
Зверева, Марина Анатоліївна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрито поняття «габітус». Це сукупності кодів і схильностей, отриманих у ранньому віці, і які індивідуум застосовує потім за різних обставин. Висвітлено дослідження західноєвропейських теоретиків і практиків педагогічної освіти про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик. Доведено, що участь у групі аналізу практик служить уведенням в особисту рефлексивну практику й сприяє трансформації особистості вчителя. Встановлено, що особистісна зміна вчителя стає реальною лише в тому випадку, якщо аналіз практик доречний, прийнятий вчителем та інтегрований ним у професійній діяльності.
В статье раскрыто понятие «габитус». Это совокупности кодов и склонностей, полученных в раннем возрасте, и которые индивидуум применяет затем при разных обстоятельствах. Освещены исследования западноевропейских теоретиков и практиков педагогического образования об условиях эффективной трансформации профессионального габитуса учителя на семинарах анализа практик. Доказано, что участие в группе анализа практик служит введением в личную рефлексивной практику и способствует трансформации личности учителя. Установлено, что личностная изменение учителя становится реальной только в том случае, если анализ практик уместен, принятый учителем и интегрированный им в профессиональной деятельности.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25899/1/T_Kharchenko_M_Zvereva_Osvitologia_7_IF_IF.pdf
Харченко, Тетяна Гадульзянівна та Зверева, Марина Анатоліївна (2018) Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик Освітологія (7). с. 65-71. ISSN 2412-124Х