Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25899/
http://osvitologia.kubg.edu.ua/numbers/31-arkhiv-nomeriv-2018-roku/64-7-2018.html |
|
Title |
Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик
Западноевропейские ученые об условиях эффективной трансформации профессионального габитуса учителя на семинарах анализа практик |
|
Creator |
Харченко, Тетяна Гадульзянівна
Зверева, Марина Анатоліївна |
|
Subject |
Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
У статті розкрито поняття «габітус». Це сукупності кодів і схильностей, отриманих у ранньому віці, і які індивідуум застосовує потім за різних обставин. Висвітлено дослідження західноєвропейських теоретиків і практиків педагогічної освіти про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик. Доведено, що участь у групі аналізу практик служить уведенням в особисту рефлексивну практику й сприяє трансформації особистості вчителя. Встановлено, що особистісна зміна вчителя стає реальною лише в тому випадку, якщо аналіз практик доречний, прийнятий вчителем та інтегрований ним у професійній діяльності.
В статье раскрыто понятие «габитус». Это совокупности кодов и склонностей, полученных в раннем возрасте, и которые индивидуум применяет затем при разных обстоятельствах. Освещены исследования западноевропейских теоретиков и практиков педагогического образования об условиях эффективной трансформации профессионального габитуса учителя на семинарах анализа практик. Доказано, что участие в группе анализа практик служит введением в личную рефлексивной практику и способствует трансформации личности учителя. Установлено, что личностная изменение учителя становится реальной только в том случае, если анализ практик уместен, принятый учителем и интегрированный им в профессиональной деятельности. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25899/1/T_Kharchenko_M_Zvereva_Osvitologia_7_IF_IF.pdf
Харченко, Тетяна Гадульзянівна та Зверева, Марина Анатоліївна (2018) Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик Освітологія (7). с. 65-71. ISSN 2412-124Х |
|