ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
|
|
Creator |
Михайлова, Є. О.
Ворожбіян, М.І. Мороз, М.О. Панчева, Г.М. |
|
Subject |
Выпуск 144. Серия: Технические науки и архитектура
|
|
Publisher |
Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
|
|
Date |
2018-07-06
|
|
Type |
Статья
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/50766/1/5251-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B8-10416-1-10-20180927.pdf
Михайлова, Є. О. и Ворожбіян, М.І. и Мороз, М.О. и Панчева, Г.М. (2018) ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ. Комунальне господарство міст (144). С. 43-50. ISSN 0869-1231 |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/50766/
|
|