Запис Детальніше

ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
 
Creator Михайлова, Є. О.
Ворожбіян, М.І.
Мороз, М.О.
Панчева, Г.М.
 
Subject Выпуск 144. Серия: Технические науки и архитектура
 
Publisher Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
 
Date 2018-07-06
 
Type Статья
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/50766/1/5251-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B8-10416-1-10-20180927.pdf
Михайлова, Є. О. и Ворожбіян, М.І. и Мороз, М.О. и Панчева, Г.М. (2018) ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ. Комунальне господарство міст (144). С. 43-50. ISSN 0869-1231
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/50766/