Запис Детальніше

Розвиток емоційного інтелекту в професійному становленні студента

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25000/
http://pj.kherson.ua/file/2018/psychology_04/26.pdf
2312-3206
 
Title Розвиток емоційного інтелекту в професійному становленні студента
The development of emotional intelligence in the professional development of the student
Развитие эмоционального интеллекта в профессиональном становлении студента
 
Creator Фурман, Вікторія Вікторівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У стaттi рoзглядaється теoретичне oбґрунтувaння тa емпiричне вивчення oсoбливoстей рoзвитку емoцiйнoгo iнтелекту в прoфесiйнoму стaнoвленнi студентa. Рoзглянутo технoлoгiї рoзвитку емoцiйнoгo iнтелекту. Нaведенo дaнi впрoвaдження технoлoгiй рoзвитку емoцiйнoгo iнтелекту в прoфесiйне стaнoвлення студентa
The article reviews theoretical basis and empirical study of the implications of the development of the intellectual intellect in the professional development of the student. Take a look at the technological development of the intellectual intellect. The introduction of the technology of the development of the intellectual intellect in the professional development of the student
В статье рассматривается теоретическое обоснование и эмпирическое изучение особенностей развития эмоционального интеллекта в профессиональном становлении студента. Рассмотрено технологии развития эмоционального интеллекта. Представлено данные внедрения технологий развития эмоционального интеллекта в профессиональное становление студента
 
Publisher Херсонський державний університет
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/25000/1/V_FURMAN_NVHDU_4_KZVPP_IL.pdf
Фурман, Вікторія Вікторівна (2018) Розвиток емоційного інтелекту в професійному становленні студента Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки (4). с. 155-160. ISSN 2312-3206