Експериментальна перевірка газодинамічного методу посадки БПЛА
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Експериментальна перевірка газодинамічного методу посадки БПЛА
EXPERIMENTAL CHECKING OF GAS-DYNAMIC METHOD OF UAV LANDING Экспериментальная проверка газодинамического метода посадки БПЛА |
|
Creator |
Tupitsin, N. F.; Національний авіаційний університет, Київ
Massalova, H. O.; Національний авіаційний університет, Київ |
|
Subject |
Експериментальна газодинамічна система; штучний повітряний потік; пропелер вентилятора; механічний ремінний привід
УДК 629.7.014-519.087 (045) Experimental gas-dynamic system; artificial airstream; fan propeller; mechanical belt drive UDC 629.7.014-519.087 (045) Экспериментальная газодинамическая система; искусственный поток воздуха; пропеллер вентилятора; механический ременный привод УДК 629.7.014-519.087 (045) |
|
Description |
Розроблено конструкцію експериментального газодинамічного стенду для перевірки газодинамічного методу посадки безпілотного літального апарату. Розраховано і обрано характеристики стенду. Проведено серію експериментів для даної моделі безпілотного літального апарату. Експерименти показали, що під час гальмування безпілотного літального апарату в штучному повітряному потоці на його рух діють такі основні фактори: 1) кут атаки; 2) рівномірність, швидкість і напрямок руху штучного повітряного потоку. Крім того, отримані результати дозволяють більш ретельно обґрунтувати вимоги до обладнання для проведення нових експериментів.
In the paper construction of the experimental gas-dynamic stand for checking of the gas-dynamic method of unmanned aerial vehicle landing is developed. Characteristics of this stand were calculated and choose. Series of experiments for given model of unmanned aerial vehicle were conducted. Experiments reveal that at braking of unmanned aerial vehicle into artificial airstream on its motion act next main factors: 1) the angle of attack; 2) uniformity, velocity, and the artificial airstream motion direction. Moreover, obtained results allow more carefully ground requirements to equipment for implement new experiments. Разработана конструкция экспериментального газодинамического стенда для проверки газодинамического метода посадки беспилотного летательного аппарата. Характеристики этого стенда были рассчитаны и выбраны. Проведена серия экспериментов для данной модели беспилотного летательного аппарата. Эксперименты показывают, что при торможении беспилотного летательного аппарата в искусственном воздушном потоке на его движение действуют следующие основные факторы: 1) угол атаки; 2) равномерность, скорость и направление движения искусственного воздушного потока. Кроме того, полученные результаты позволяют более тщательно обосновать требования к оборудованию для проведения новых экспериментов. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-12-29
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/13245
10.18372/1990-5548.57.13245 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 3, № 57 (2018); 101-106
Электроника и системы управления; Том 3, № 57 (2018); 101-106 Електроніка та системи управління; Том 3, № 57 (2018); 101-106 |
|
Language |
en
|
|