Запис Детальніше

Психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах = Psychological and pedagogical principles of introduction of personally oriented technologies of studying in higher educational institutions

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах = Psychological and pedagogical principles of introduction of personally oriented technologies of studying in higher educational institutions
 
Creator Романчук, Н. О.
Майборода, О. В.
 
Subject особистість студента
особистісний підхід в освіті
особистісно орієнтоване навчання
педагогічні технології
особистісно орієнтовані технології навчання
student's individual
personal approach in education
personality-oriented education
educational technology
technologies of personaloriented training
 
Description У статті досліджуються психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах. Розкриваються сутність особистіcно орієнтованого підходу в освіті, особливості розробки технологій особистісно орієнтованого навчання у вищих навчальних закладах = The article investigates the psychological and pedagogical principles of implementation the personality-oriented learning technologies in higher education. The essence of personality-oriented approach in education and the peculiarities of developing technologies of personality-based learning in higher education are revealed.
Романчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах / Н. О. Романчук, О. В. Майборода // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ ; Вінниця : Вид-во: ТОВ "Фірма Планер", 2017. – № 47. – С. 253–256.
 
Date 2018-02-12T08:03:52Z
2018-02-12T08:03:52Z
2018-02-12
 
Type Article
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2375
 
Language other
 
Relation УДК;378. 147.111