Психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах = Psychological and pedagogical principles of introduction of personally oriented technologies of studying in higher educational institutions
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах = Psychological and pedagogical principles of introduction of personally oriented technologies of studying in higher educational institutions
|
|
Creator |
Романчук, Н. О.
Майборода, О. В. |
|
Subject |
особистість студента
особистісний підхід в освіті особистісно орієнтоване навчання педагогічні технології особистісно орієнтовані технології навчання student's individual personal approach in education personality-oriented education educational technology technologies of personaloriented training |
|
Description |
У статті досліджуються психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах. Розкриваються сутність особистіcно орієнтованого підходу в освіті, особливості розробки технологій особистісно орієнтованого навчання у вищих навчальних закладах = The article investigates the psychological and pedagogical principles of implementation the personality-oriented learning technologies in higher education. The essence of personality-oriented approach in education and the peculiarities of developing technologies of personality-based learning in higher education are revealed.
Романчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах / Н. О. Романчук, О. В. Майборода // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ ; Вінниця : Вид-во: ТОВ "Фірма Планер", 2017. – № 47. – С. 253–256. |
|
Date |
2018-02-12T08:03:52Z
2018-02-12T08:03:52Z 2018-02-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2375
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;378. 147.111
|
|