Запис Детальніше

Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи
Зависимость структурных преобразований по поверхности качения железнодорожных колес от типа тормозной системы
 
Creator Вакуленко, Ігор Олексійович
Вакуленко, Игорь Алексеевич
Vakulenko, Ihor O.
 
Subject подвижной состав
железнодорожные колеса
напряжение
торможение
рухомий склад
залізничні колеса
напруга
гальмування
КТМ
rolling stock
railway wheels
voltage
braking
 
Description Вакуленко, І. О. Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи / І. О. Вакуленко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 24. - С. 192-194. УДК 629.4.027.4:669.14.018.294
UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації, циклічної зміни температур під час гальмування та типом гальмівної системи.
RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной пластической деформации, циклической смены температур при торможении и типом тормозной системы.
EN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous plastic deformation, the cyclic temperature change during and after braking as well as the type of
brake system.
 
Date 2011-04-15T06:13:40Z
2011-04-15T06:13:40Z
2008
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/374
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ