Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи
Зависимость структурных преобразований по поверхности качения железнодорожных колес от типа тормозной системы |
|
Creator |
Вакуленко, Ігор Олексійович
Вакуленко, Игорь Алексеевич Vakulenko, Ihor O. |
|
Subject |
подвижной состав
железнодорожные колеса напряжение торможение рухомий склад залізничні колеса напруга гальмування КТМ rolling stock railway wheels voltage braking |
|
Description |
Вакуленко, І. О. Залежність структурних перетворень по поверхні кочення залізничних коліс від типу гальмівної системи / І. О. Вакуленко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 24. - С. 192-194. УДК 629.4.027.4:669.14.018.294
UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації, циклічної зміни температур під час гальмування та типом гальмівної системи. RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной пластической деформации, циклической смены температур при торможении и типом тормозной системы. EN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous plastic deformation, the cyclic temperature change during and after braking as well as the type of brake system. |
|
Date |
2011-04-15T06:13:40Z
2011-04-15T06:13:40Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/374 |
|
Language |
uk_ua
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|