Маркетинго-логістичне забезпечення розвитку інфраструктури ринку транспортних послуг
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинго-логістичне забезпечення розвитку інфраструктури ринку транспортних послуг
Маркетингово-логистическое обеспечение развития инфраструктуры рынка транспортных услуг Marketing andLogistics Infrastructure Development of the Transport Services Market |
|
Creator |
Копитко, Василь Іванович
Копытко, Василий Иванович Kopytko, Vasily I. |
|
Subject |
мировая экономика
конкурентоспособность транспортная система Украины рынок транспортных услуг світова економіка конкурентоспроможність транспортна система України ринок транспортних послуг world economy competitiveness transport system of Ukraine transport services market ЛФ |
|
Description |
Копитко, В. I. Маркетинго-логістичне забезпечення розвитку інфраструктури ринку транспортних послуг / В. I. Копитко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені В. Лазаряна. — Д., 2009. — № 26. — С. 204—208.
UK: Враховуючи сучасні тенденції розвитку світової економіки, представлено можливості підвищення конкурентоздатності транспортної системи України на основі маркетингово-логістичного забезпечення розвитку інфраструктури ринку транспортних послуг. Проведено аналіз маркетингово-логістичних підходів оцінки ефективності функціонування об'єктів транспортної інфраструктури. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти стану ринку транспортних послуг, наведено приклади логістичних концепцій, враховуючи досвід роботи транспортних підприємств, запропоновано шляхи створення регіональних транспортно-логістичних об'єднань. RU: Учитывая современные тенденции развития мировой экономики, представлены возможности повышения конкурентоспособности транспортной системы Украины на основе маркетингово-логистического обеспечения развития инфраструктуры рынка транспортных услуг. Проведен анализ маркетингово-логистических подходов оценки эффективности функционирования объектов транспортной инфраструктуры. Отражены теоретические и практические аспекты состояния рынка транспортных услуг, приведены примеры логистических концепций, учитывая опыт работы транспортных предприятий, предложены пути создания регнональных транспортно-логистических объединений. EN: Taking into account the modern trends of world economy development, the opportunities of increasing the competitiveness of the Ukrainian transport system on the base of marketing-logistical providing the development of infrastructure of transport services market are presented. The analysis of marketing-logistical approaches of estimation of the efficiency of operation of transport infrastructure objects is performed. The condition of theoretical and practical aspects of the transport services market is elucidated, the examples of logistical concepts are given, considering the work experience of transport enterprises, the ways of formation of regional transport-logistical associations are offered. |
|
Date |
2011-05-24T08:38:08Z
2011-05-24T08:38:08Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
УДК 338.47:658.8 http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/460 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені В. Лазаряна
|
|