Запис Детальніше

Особенности взаимодействия между подсистемами асинхронного гибкого потока ремонта вагонов, формализованного в виде агрегативной системы

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особенности взаимодействия между подсистемами асинхронного гибкого потока ремонта вагонов, формализованного в виде агрегативной системы
Особливості взаємодії між підсистемами асинхронного гнучкого потоку ремонту вагонів, формалізованого у вигляді агрегативної системи
The interaction between subsystems of flexible asynchronous thread repair cars, formalized in the form of aggregative system
 
Creator Мямлін, Владислав Віталійович
Мямлин, Владислав Витальевич
Myamlin, Vladislav V.
 
Subject вагон
ремонт
асинхронный гибкий поток
агрегативная система
wagon
repair
asynchronous flexible flow
aggregative subsystems
асинхронний гнучкий потік
агрегативна система
КВАГ
 
Description Мямлин В. В. Особенности взаимодействия между подсистемами асинхронного гибкого потока ремонта вагонов, формализованного в виде агрегативной системы / В. В. Мямлин // Вісник ДНУЗТ. - 2009. - №27. - С. 36-41. УДК 629.46.004.67:51.001.57
RU: Показаны негативные стороны традиционных поточно-конвейерных линий для ремонта вагонов. Рассмотрены преимущества нового типа вагоноремонтного потока - асинхронный гибкий поток. В качестве математической модели функционирования асинхронного гибкого потока предложена агрегативная система. Показаны особенности взаимодействия между агрегативными подсистемами.
UK: Показано негативні сторони традиційних потоково-конвеерних ліній для ремонту вагонів. Розглянуто переваги нового типу вагоноремонтного потоку - асинхронний гнучкий потік. В якості математичної моделі функціонування асинхронного гнучкого потоку запропоновано агрегативну систему. Показано особливості взаємодії між агрегативними підсистемами.
EN: Negative aspects of traditional production-and-conveyer lines for wagon repair are shown. Advantages of a new type of wagon-repair flow - asynchronous flexible one - are considered. An aggregative system is suggested as a mathematical model of functioning of the asynchronous flexible flow. Peculiarities of interaction between aggregative subsystems are demonstrated.
 
Date 2011-06-23T08:42:05Z
2011-06-23T08:42:05Z
2009
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/510
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ