Особенности взаимодействия между подсистемами асинхронного гибкого потока ремонта вагонов, формализованного в виде агрегативной системы
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особенности взаимодействия между подсистемами асинхронного гибкого потока ремонта вагонов, формализованного в виде агрегативной системы
Особливості взаємодії між підсистемами асинхронного гнучкого потоку ремонту вагонів, формалізованого у вигляді агрегативної системи The interaction between subsystems of flexible asynchronous thread repair cars, formalized in the form of aggregative system |
|
Creator |
Мямлін, Владислав Віталійович
Мямлин, Владислав Витальевич Myamlin, Vladislav V. |
|
Subject |
вагон
ремонт асинхронный гибкий поток агрегативная система wagon repair asynchronous flexible flow aggregative subsystems асинхронний гнучкий потік агрегативна система КВАГ |
|
Description |
Мямлин В. В. Особенности взаимодействия между подсистемами асинхронного гибкого потока ремонта вагонов, формализованного в виде агрегативной системы / В. В. Мямлин // Вісник ДНУЗТ. - 2009. - №27. - С. 36-41. УДК 629.46.004.67:51.001.57
RU: Показаны негативные стороны традиционных поточно-конвейерных линий для ремонта вагонов. Рассмотрены преимущества нового типа вагоноремонтного потока - асинхронный гибкий поток. В качестве математической модели функционирования асинхронного гибкого потока предложена агрегативная система. Показаны особенности взаимодействия между агрегативными подсистемами. UK: Показано негативні сторони традиційних потоково-конвеерних ліній для ремонту вагонів. Розглянуто переваги нового типу вагоноремонтного потоку - асинхронний гнучкий потік. В якості математичної моделі функціонування асинхронного гнучкого потоку запропоновано агрегативну систему. Показано особливості взаємодії між агрегативними підсистемами. EN: Negative aspects of traditional production-and-conveyer lines for wagon repair are shown. Advantages of a new type of wagon-repair flow - asynchronous flexible one - are considered. An aggregative system is suggested as a mathematical model of functioning of the asynchronous flexible flow. Peculiarities of interaction between aggregative subsystems are demonstrated. |
|
Date |
2011-06-23T08:42:05Z
2011-06-23T08:42:05Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/510 |
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|