Запис Детальніше

Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях
Необхідність формування концепції раціонального маркетингового поведінки в сучасних ринкових умовах
The Necessity of the Rational Concept Formation of Market Behavior in Modern Market Conditions
 
Creator Радіонова, Наталія Вікторівна
Радионова, Наталья Викторовна
Radionova, Natalia V.
 
Subject КЕТ
споживачі
конкуренція
ринок
потребители
конкуренция
рынок
consumers
competition
market
 
Description Радионова, Н. В.
Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях / Н. В. Радионова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 28. - С. 265-267.
UK: У статті розглядаються тенденції розвитку моделей поведінки споживачів та обґрунтовується необхідність формування сучасної концепції раціонального маркетингу.
RU: В статье рассматриваются тенденции развития моделей поведения потребителей, и обосновывается необходимость формирования современной концепции рационального маркетинга.
EN: In the article the tendencies of progress of the consumers’ choice models are considered and the necessity of
forming the modern conception of rational marketing is proved.
 
Date 2012-05-30T11:23:30Z
2012-05-30T11:23:30Z
2009
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
УДК 339.138
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1086
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ