Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях
Необхідність формування концепції раціонального маркетингового поведінки в сучасних ринкових умовах The Necessity of the Rational Concept Formation of Market Behavior in Modern Market Conditions |
|
Creator |
Радіонова, Наталія Вікторівна
Радионова, Наталья Викторовна Radionova, Natalia V. |
|
Subject |
КЕТ
споживачі конкуренція ринок потребители конкуренция рынок consumers competition market |
|
Description |
Радионова, Н. В. Необходимость формирования концепции рационального маркетингового поведения в современных рыночных условиях / Н. В. Радионова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 28. - С. 265-267. UK: У статті розглядаються тенденції розвитку моделей поведінки споживачів та обґрунтовується необхідність формування сучасної концепції раціонального маркетингу. RU: В статье рассматриваются тенденции развития моделей поведения потребителей, и обосновывается необходимость формирования современной концепции рационального маркетинга. EN: In the article the tendencies of progress of the consumers’ choice models are considered and the necessity of forming the modern conception of rational marketing is proved. |
|
Date |
2012-05-30T11:23:30Z
2012-05-30T11:23:30Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
УДК 339.138 http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1086 |
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|