Определение рациональных режимов скатывания отцепов с сортировочных горок
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Определение рациональных режимов скатывания отцепов с сортировочных горок
Визначення раціональних режимів скочування відчепів з сортувальних гірок The Definition of Rational Modes of Uncoupled Cars Rolling Down from Humps |
|
Creator |
Кудряшов, Андрій Вадимович
Кудряшов, Андрей Вадимович Kudryashov, Andrey V. |
|
Subject |
КСВ
сортувальні гірки скочування відчепів автоматизація сортировочные горки скатывание отцепов автоматизация sorting slides rolling the cut automation |
|
Description |
Кудряшов, А. В. Определение рациональных режимов скатывания отцепов с сортировочных горок / А. В. Кудряшов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 28. - С. 149-154. UK: Виконано дослідження та розроблено методику вибору раціональних параметрів режиму гальмування керованого відчепу в групі з трьох відчепів із заданими номерами розділових стрілок. Методика призначена для рішення задачі оптимізації режимів гальмування відчепів составу. RU: Выполнены исследования и разработана методика выбора рациональных параметров режима торможения управляемого отцепа в группе из трех отцепов с заданными номерами разделительных стрелок. Методика предназначена для решения задачи оптимизации режимов торможения отцепов состава. EN: Researches are executed and the method of choice of rational parameters of the mode of braking of guided cut in a group of three cuts with the set numbers of dividing switches is developed. The method is aimed at the solution of optimization task of modes of braking the rolling stock cuts. |
|
Date |
2012-06-06T08:01:28Z
2012-06-06T08:01:28Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
УДК 656.212.5:681.3 http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1100 |
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|