Удосконалення пружних ковзунов ТАУС
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення пружних ковзунов ТАУС
Совершенствование упругих скользунов ТАУС The Improvement of the Spring TAUS Slippers |
|
Creator |
Міщенко, Андрій Анатолійович
Савчук, Орест Макарович Мельничук, Василь Олексійович Мищенко, Андрей Анатольевич Мельничук, Василий Алексеевич Mishchenko, Andrey A. Savchuk, Orest M. Melnichuk, Vasily O. |
|
Subject |
КВАГ
візки вантажних вагонів ковзуни модернізація тележки грузовых вагонов скользуны модернизация bogie freight wagons slippers modernization |
|
Description |
Мельничук, В. О. Удосконалення пружних ковзунов ТАУС / В. О. Мельничук, А. А. Міщенко, О. М. Савчук // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 28. - С. 25-28. UK: Ковзуни ТАУС (патентовласник – Транспортна академія України, Східний центр) розроблено для типових вантажних візків моделі 18-100 з метою підвищення до 100…120 км/год безпечної швидкості руху вагонів експлуатаційного парку. Після нескладної модернізації під час деповського ремонту вагона ковзуни переобладнуються у пружні беззазорні ТАУС. Це дозволяє збільшити критичну швидкість вагона за рахунок гасіння коливань виляння візків. У статті розглянуто питання подальшого удосконалення цих ковзунів. RU: Скользуны ТАУС (владелец патента – RU: Транспортная академия Украины, Восточный центр) разработаны для типовых грузовых тележек модели 18-100 с целью повышения до 100…120 км/ч безопасной скорости движения вагонов эксплуатационного парка. После несложной модернизации во время деповского ремонта вагона скользуны переоборудуются в упругие беззазорные ТАУС. Это позволяет увеличить критическую скорость вагона за счет гашения колебаний виляния тележек. В статье рассмотрены вопросы дальнейшего усовершенствования этих скользунов. EN: The TAUS slippers (a patent owner is the Transport Academy of Ukraine, the Eastern Center) are developed for typical freight bogies of model 18-100 in order to increase up to 100…120 km/h the safe traffic speed of operation stock wagons. After a simple modernization during the depot repair of the wagon the slippers are to be reequipped into the elastic gapless TAUS ones. It allows increasing the critical wagon speed due to reducing the hunting vibrations of bogies. The paper is devoted to consideration of issues of further improvement of these slippers. |
|
Date |
2012-06-05T10:15:01Z
2012-06-05T10:15:01Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
УДК 629.4.027.3 http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1099 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|