Обґрунтування оптимальних характеристик оптичного каналу вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування оптимальних характеристик оптичного каналу вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле
Обоснование оптимальных характеристик оптического канала измерения механических параметров электромагнитных реле Optimal Characteristics Substantiation of the Optical Channel Measurement of Mechanical Parameters of the Electromagnetic Relay |
|
Creator |
Razgonov, Adam P.
Bondarenko, Boris M. Profatilov, Volodymyr I. Бондаренко, Борис Маврович Профатилов, Володимир Іванович Профатилов, Владимир Иванович |
|
Contributor |
Разгонов, Адам Пантелійович
Разгонов, Адам Пантелеевич |
|
Subject |
реле
залізнична автоматика якір сердечник КАТЗ КВП relay rail automation armature core железнодорожная автоматика якорь |
|
Description |
Бондаренко, Б. М. Обґрунтування оптимальних характеристик оптичного каналу вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле / Б. М. Бондаренко, А. П. Разгонов, В. І. Профатилов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2009. - Вип. 29. - С. 121-125. УДК 656.25:621.318 UK: У статті наведено наукове обґрунтування й вибір оптимальних характеристик оптичного каналу для вимірювання динамічних характеристик зміни повітряного зазору між якорем і сердечником реле, що дозволяє автоматизувати процес вимірювання механічних параметрів реле залізничної автоматики. RU: В статье приведено научное обоснование и выбор оптимальных характеристик оптического канала для измерения динамических характеристик изменения воздушного зазора между якорем и сердечником реле, что позволяет автоматизировать процесс измерения механических параметров реле железнодорожной автоматики. EN: The scientific substantiation and choice of optimum characteristics of the optical channel for measurement of dynamic characteristics of an air backlash change between the relay armature and core that allows automating a process of measurement of mechanical parameters of the railway automatic relays are presented in the paper. |
|
Date |
2011-02-17T08:00:33Z
2011-02-17T08:00:33Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/212 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|