Запис Детальніше

Про вплив частот живлення статорних обмоток асинхронних тягових двигунів на динамічну навантаженість елементів тягових приводів локомотивів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Про вплив частот живлення статорних обмоток асинхронних тягових двигунів на динамічну навантаженість елементів тягових приводів локомотивів
О влиянии частот питания статорных обмоток асинхронных тяговых двигателей на динамическую нагруженность элементов тяговых приводов локомотивов
The Influence of Power Stator Windings of the Asynchronous Traction Motors for Dynamic Workload Elements of Traction Drive Locomotive
 
Creator Бондарєв, Олександр Матвійович
Бондарев, Александр Матвеевич
Bondaryev, Oleksandr M.
Bondarev, Oleksandr M.
 
Subject локомотив
привід
обмотка
передача
КБМ
locomotive
drive
winding
gear
привод
 
Description Бондарєв, О. М. Про вплив частот живлення статорних обмоток асинхронних тягових двигунів на динамічну навантаженість елементів тягових приводів локомотивів / О. М. Бондарєв // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2010. — Вип. 31. — С. 11—24. УДК 629.424.1:621.31:681.3
UK: У статті наведено результати досліджень з визначення рівня навантаженості елементів тягового привода в декотрих умовах експлуатації, коли значення частот змінювання струмів живлення статорних обмоток розташовані в докритичній та позакрнтнчній зонах хтя двох видів тягової передачі.
RU: В статье приведены результаты исследований по определению уровней нагруженности элементов тягового привода в некоторых условиях эксплуатации, когда значения частот изменения токов питания статорных обмоток находятся как в докритической, так и в закритической зонах для двух типов тяговой передачи.
EN: The results of studies on determination of loading level of tractive drive elements in some operating conditions, when the values of frequencies of the change of feeding currents of stator windings are to be obtained in both subcritical and ultracritical zones for two types of the tractive gear are presented in the paper.
 
Date 2011-02-24T08:12:16Z
2011-02-24T08:12:16Z
2010
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/233
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ