Запис Детальніше

Дослідження впливу деформаційних характеристик шару підсилення на НДС залізничного насипу при під'їзді до мостового переходу

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження впливу деформаційних характеристик шару підсилення на НДС залізничного насипу при під'їзді до мостового переходу
Исследование влияния деформационных характеристик слоя усиления на НДС железнодорожной насыпи при подъезде к мостовому переходу
The Study of the Influence of the Deformation Characteristics of the Layer of Reinforcement on Vat Railway Embankment at the Entrance to the Bridge Crossing
 
Creator Петренко, Володимир Дмитрович
Гузченко, Віктор Трохимович
Алхдур, Ахмад Муса Махмуд
Петренко, Владимир Дмитриевич
Гузченко, Виктор Трофимович
Petrenko, Vladimir D.
Guzchenko, Victor T.
Alkhdour, Akhmad Musa Makhmud
Alhdur, Akhmad Musa Makhmud
 
Subject железнодорожная насыпь
деформация
слой усиления
напряженно-деформированное состояние
залізничний насип
деформація
шар посилення
напружено-деформований стан
КТОФ
railway embankment
deformation
strengthening layer
tensed-and-deformed state
 
Description Петренко, В. Д.
Дослідження впливу деформаційних характеристик шару підсилення на НДС залізничного насипу при під'їзді до мостового переходу / В. Д. Петренко, В. Т. Гузченко, А. М. Алхдур // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2010. — Вип. 32. — С. 101—105.
UK: В роботі представлено результати впливу деформаційних характеристик шару підсилення на напружено-деформований стан залізничного насипу. Порівняльний МСЕ-аналіз дозволив з'ясувати, що такий тип підсилення не має позитивного впливу.
RU: В работе представлены результаты влияния деформационных характеристик слоя усиления на напряженно-деформированное состояние железнодорожной насыпи. Сравнительный МКЭ-анализ позволил выяснить, что такой тип усиления не имеет положительного влияния.
EN: In the article the results of influence of deformation descnptions of strengthening layer on the tensed-and-deformed state of railway embankment are presented. The comparative FEM-analysis has allowed finding out that such type of strengthening has no positive effect
 
Date 2011-03-17T08:40:20Z
2011-03-17T08:40:20Z
2010
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
УДК 625.12.044
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/308
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ