Запис Детальніше

Повышение надежности работы силовой схемы электропоездов ЭР2Т и ЕПЛ2Т

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Повышение надежности работы силовой схемы электропоездов ЭР2Т и ЕПЛ2Т
Підвищення надійності роботи силової схеми електропоїздів ЕР2Т і ЕПЛ2Т
Improving the Reliability of the Power Circuit of the Electric Trains EP2т and ЕПЛ2т
 
Creator Висин, Николай Григорьевич
Власенко, Борис Трофимович
Соколов, Сергей Александрович
Вісін, Микола Григорович
Власенко, Борис Трохимович
Соколов, Сергій Олександрович
Visin, Mykola G.
Vlasenko, Boris T.
Sokolov, Sergey A.
 
Subject электропоезд
тяговый двигатель
силовая схема
електропоїзд
тяговий двигун
ток
струм
силова схема
КЕСЗ
electric locomotive
traction engine
current
power circuits
 
Description Висин, Н. Г.
Повышение надежности работы силовой схемы электропоездов ЭР2Т и ЕПЛ2Т / Н. Г. Висин, Б. Т. Власенко, С. А. Соколов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2010. — Вип. 32. — С. 162—165.
UK: Розглянуто перехідні процеси в шунтувальному колі тягових двигунів, якорі та обмотки збудження яких включені в непровідному напрямку по відношенню до силового струму, що протікає. Запропоновано зміни в колах управління гальмівним перемикачем і в шунтувальному силовому колі тягових двигунів з додатковою установкою резистора з опором 0.5 Ом. Уся ця модернізація дозволить значно підвищити надійність роботи силової схеми електропоїздів ЭР2Т і ЕПЛ2Т у період експлуатації.
RU: Рассмотрены переходные процессы в шунтирующей цепи тяговых двигателей, якоря и обмотки возбуждения которых включены в непроводящем направлении по отношению к протекающему силовому току. Предложены изменения в цепях управления тормозным переключателем и в шунтирующей силовой цепи тяговых двигателей с дополнительной установкой резистора с сопротивлением 0.5 Ом. Вся эта модернизация позволит значительно повысить надежность работы силовой схемы электропоездов ЭР2Т и ЕПЛ2Т в период эксплуатации.
EN: The transitional processes in shunt circuit of traction engines, which armatures and excitation windings are connected in non-conducting direction as to the flowing power current, are considered in this paper. The changes in the control circuits of braking switch and in the shunt power circuit of traction engines with additional mounting a resistor of 0,5 Ohm are proposed. All this modernization will allow increasing greatly the operation reliability of power circuit of ЭР2Т and ЕПЛ2Т electric locomotives during their service life.
 
Date 2011-03-22T08:24:20Z
2011-03-22T08:24:20Z
2010
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
УДК 621.337.522
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/318
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ