Запис Детальніше

Моделирование колебаний балочных железнодорожных мостов в среде объектно-ориентированного программирования delphi

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделирование колебаний балочных железнодорожных мостов в среде объектно-ориентированного программирования delphi
Моделювання коливань балкових залізничних мостів в середовищі об'єктно-орієнтованого програмування delphi
The Beams’ Vibrations Simulation of Railway Bridges in the Sphere of Object - Oriented Software “Delphi”
 
Creator Распопов, Александр Сергеевич
Артемов, Виталий Евгеньевич
Русу, Сергей Павлович
Распопов, Олександр Сергійович
Артьомов, Віталій Євгенович
Русу, Сергій Павлович
Raspopov, Oleksandr S.
Artyomov, Vitaliy Ye.
Artomov, Vitalii Ye.
Artyomow, Vitaliy Ye.
Rusu, Sergey P.
 
Subject статика
динамика
мосты
метод конечных элементов
statics
dynamics
bridges
finite-element method
equations of solid dynamics
динаміка
мости
методів скінченних елементів
уравнение динамики твердого тела
рівняння динаміки твердого тіла
КМ
 
Description Распопов, А. С. Моделирование колебаний балочных железнодорожных мостов в среде объективно-ориентированного программирования Delphi / А. С. Распопов, В. Е. Артемов, С. П. Русу // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2010. — Вип. 33. — С. 217—222. УДК 624.042.8:629.73
UK: Описано основні етапи створення програмного комплексу для розрахунку статики та динаміки стержневих та балочних конструкцій залізничних мостів на основі об'єднання методів скінченних елементів і рівнянь динаміки твердого тіла.
RU: Описаны основные этапы создания программного комплекса для расчета статики и динамики стержневых и балочных конструкции железнодорожных мостов на основе объединения методов конечных элементов и уравнении динамики твердого тела.
EN: The basic stages of development of the program complex for calculation of statics and dynamics of the rod and beam constructions of railway bridges based on combining the finite-element method and the equations of solid dynamics are described.
 
Date 2011-04-04T07:28:20Z
2011-04-04T07:28:20Z
2010
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/356
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ