Запис Детальніше

Аналіз впливу відступів за шириною колії та за напрямком у плані в межах бокового напрямку стрілочних переводів за критеріями безпеки руху та впливу на колію

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз впливу відступів за шириною колії та за напрямком у плані в межах бокового напрямку стрілочних переводів за критеріями безпеки руху та впливу на колію
Анализ влияния отступлений по ширине колеи и по направлению в плане в пределах бокового направления стрелочных переводов по критериям безопасности движения и воздействию на путь
Analysis of Deviations in Track Width and Direction in the Plan within the Lateral Direction Switches on the Criteria of Safety and Impact on the Path
 
Creator Рибкін, Віктор Васильович
Каленик, Костянтин Леонідович
Рыбкин, Виктор Васильевич
Каленик, Константин Леонидович
Rybkin, Viktor V.
Kalenyk, Kostyantyn L.
 
Subject стрелочные переводы
стрілочні переводи
КККГ
switches
 
Description Рибкін, В. В.
Аналіз впливу відступів за шириною колії в межах бокового напрямку стрілочних переводів за критеріями безпеки руху та впливу на колію / В. В. Рибкін, К. Л. Каленик // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2010. — Вип. 34. — С. 116—122. УДК 625.032.432
UK: У роботі аналізується вплив відступів у плані бокового напрямку стрілочних переводів на безпеку руху та величину бокової сили. Наведено результати експлуатаційних досліджень цих відступів. Обґрунтовано
передумови для нормування допустимих швидкостей руху по боковому напрямку стрілочних переводів.
RU: В работе анализируется влияние отступлений в плане бокового направления стрелочных переводов на
безопасность движения и величину боковой силы. Приведены результаты эксплуатационных исследований
этих отступлений. Обоснованы предпосылки для нормирования допустимых скоростей движения по боковому направлению стрелочных переводов.
EN: The paper analyzes the impact of deviations in terms of lateral turnouts for traffic safety and the magnitude of
lateral force. The results of performance studies of these deviations are presented. The preconditions for rationing
the permissible traffic speeds on the lateral turnout of switches are substantiated.
 
Date 2013-01-21T12:49:02Z
2013-01-21T12:49:02Z
2010
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1394
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ