Запис Детальніше

Ефективність систем розподіленого регулювання швидкості вагонів на сортувальних коліях

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективність систем розподіленого регулювання швидкості вагонів на сортувальних коліях
Эффективность систем распределенного регулирования скорости вагонов на сортировочных путях
The Effectiveness of the Systems of Distributed Control the Speed of the Cars at the Sorting Paths
 
Creator Назаров, Олексій Анатолійович
Назаров, Алексей Анатолиевич
Nazarov, Oleksiy A.
 
Subject КСВ
сортувальні станції
сортувальні колії
швидкість вагонів
сортировочные станции
сортировочные пути
скорость вагонов
marshalling yards
marshalling tracks
speed cars
 
Description Назаров, О. А.
Ефективність систем розподіленого регулювання швидкості вагонів на сортувальних коліях / О. А. Назаров // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2010. — Вип. 34. — С. 193—198. УДК 656.212.5
UK: Використання систем квазібезперервного регулювання швидкості вагонів на сортувальних коліях сприяє покращенню показників якості заповнення сортувальних колій вагонами. Показники якості заповнення сортувальних колій вагонами характеризують різни боки процесу заповнення і є незрівняними між собою.
Тому запропоновано методику визначення найкращих параметрів системи за допомогою техніко–економічного порівняння варіантів.
RU: Использование систем квазинепрерывного регулирования скорости вагонов на сортировочных путях
способствует улучшению показателей качества заполнения сортировочных путей вагонами. Показатели качества заполнения сортировочных путей вагонами характеризуют разные стороны процесса заполнения и
являются несравнимыми между собой. Поэтому предложена методика определения наилучших параметров
системы посредством технико–экономического сравнения вариантов.
EN: The use of systems of the quasi–continuous adjusting the wagon speed on the marshalling tracks contributes to
the improvement of indices of occupation quality of marshalling tracks with wagons. These indices characterize
different sides of the occupation process and are incomparable among themselves. Therefore the technique for determination
of the best parameters of the system by means of technical–economic comparison of variants is offered.
 
Date 2013-01-23T09:02:19Z
2013-01-23T09:02:19Z
2010
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1409
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ