Запис Детальніше

Моделювання роботи безстикової колії у кривих радіусом менше 350 м

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання роботи безстикової колії у кривих радіусом менше 350 м
Моделирование работы бесстыкового пути в кривых радиусом менее 350 м
Work Simulation of Continuous Welded Rail Into Curves by Ray Less 350m
 
Creator Рибкін, Віктор Васильович
Сисин, Микола Петрович
Набоченко, Ольга Сергіївна
Рыбкин, Виктор Васильевич
Сысын, Николай Петрович
Набоченко, Ольга Сергеевна
Rybkin, Viktor V.
Sysyn, Mykola P.
Nabochenko, Olga S.
 
Subject температурний викид безстикової колії
стійкість безстикової колії
шпальний анкер
температурный выброс бесстыкового пути
стойкость бесстыкового пути
шпальный анкер
temperature deflection of jointless track
resistance of jointless track
sleeper anchor
ЛФ
КККГ
 
Description Рибкін, В. В. Моделювання роботи безстикової колії у кривих радіусом менше 350 м / В. В. Рибкін, М. П. Сисин, О. С. Набоченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — 2011. — Вип. 36. — С. 111—116. УДК 625.14
UK: Виконано теоретичні дослідження по розробці моделі роботи безстикової колії у горизонтальній площині під дією поздовжніх температурних напружень та проведено моделювання процесу викиду безстикової
колії у поперечному напрямку. Проведено експериментальні дослідження по визначенню параметрів опору
залізобетонної шпали поперечному зсуву. На основі розробленої моделі сформульовано практичний висновок про ефективність підвищення стійкості безстикової колії у кривих із радіусом менше 350 м шляхом застосування шпального анкера.
RU: Выполнены теоретические исследования по разработке модели работы бесстыкового пути в горизонтальной плоскости под действием продольных температурных напряжений и проведено моделирование процесса выброса бесстыкового пути в поперечном направлении. Проведены экспериментальные исследования
по определению параметров сопротивления железобетонной шпалы поперечному сдвигу. На основе разработанной модели сделано практический вывод об эффективности повышения устойчивости бесстыкового
пути в кривых с радиусом меньше 350 м путем применения шпального анкера.
EN: The method of continuous welded rail (CWR) track calculation is developed in the paper. The method allows
carrying out calculations of buckling CWR in curves with radius less than 350 m.
 
Date 2013-01-25T09:09:41Z
2013-01-25T09:09:41Z
2011
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1431
 
Language uk_ua
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту
імені академіка В. Лазаряна