Запис Детальніше

Вплив модифікування трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу на інтенсивність їх зносу

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив модифікування трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу на інтенсивність їх зносу
Влияние модифицирования трибосистем дизелей специального самоходного подвижного состава на интенсивность их износа
Influence of Tribosystems Modification of Diesel Special Power-Operated Rolling Stock on their Intensity of Abrading Action
 
Creator Мямлін, Сергій Віталійович
Барановський, Денис М.
Мямлин, Сергей Витальевич
Myamlin, Serhiy V.
Baranovsky, Denis М.
 
Subject спеціальний самохідний рухомий склад залізниць
трибосистеми дизелів
сполучені поверхневі шари
НДІ РСК і ТС
специальный самоходный подвижной состав железных дорог
трибосистемы дизелей
сопряжённые поверхностные слои
special-purpose self-propelled railway rolling stock
tribosystems of diesels
adjacent superficial layers
КВАГ
 
Description Мямлін, С. В.
Вплив модифікування трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу на інтенсивність їх зносу / С. В. Мямлін, Д. М. Барановський // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2011. — Вип. 36. — С. 50—53. УДК 621.332.3
UK: Теоретично доведено, що інтенсивність зносу трибосистем дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при лазерному модифікуванні буде зменшуватись при зростанні концентрації надлишкових вакансій у поверхневих шарах. При цьому буде спостерігатись процес вакансійно-дислокаційного переповзання у сполучених поверхневих шарах трибосистем дизелів, тобто протікання процесів самоорганізації.
Останнього можна досягти при застосуванні дискретного лазерного модифікування робочих поверхонь трибосистем дизелів з основним елементом вуглецем у вигляді вуглекислого газу чи природного графіту з ніобієм.
RU: Теоретически доказано, что интенсивность износа трибосистем дизелей специального самоходного подвижного состава железных дорог при лазерной модификации будет уменьшаться при росте концентрации
избыточных вакансий в поверхностных слоях. При этом будет наблюдаться процесс вакансионно-
дислокационного переползания в сопряжённых поверхностных слоях трибосистем дизелей, т.е. протекание
процессов самоорганизации. Последнего можно достичь при применении дискретной лазерной модификации рабочих поверхностей трибосистем дизелей с основным элементом углеродом в виде углекислого газа
или природного графита с ниобием.
EN: It is proved in a theory that the wear intensity of tribosystem of diesels of the special-purpose self-propelled
railway rolling stock at laser modification will diminish at growth of concentration of surplus vacancies in superficial
layers. Thus there will be the process of crawling over the vacancies and dislocations in the adjacent superficial
layers of diesel tribosystems, i.e. running the processes of self-organization. The latter can be achieved at application
of discrete laser modification of working surfaces of diesel tribosystems with carbon as a basic element in the form
of carbon dioxide or natural graphite with niobium.
КНУ ім. Остроградського, Кременчук
 
Date 2013-01-24T08:35:00Z
2013-01-24T08:35:00Z
2011
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1419
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ