Запис Детальніше

Імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних контакторів рухомого складу залізниць

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних контакторів рухомого складу залізниць
Вероятностная модель параметрической надежности силовых электромагнитных контакторов подвижного состава железных дорог
The Expectable Model of Parametric Reliability for Powered Electromagnetic Units of Railway Rolling Stock
 
Creator Костін, Микола Олександрович
Маренич, Олександра Олександрівна
Костин, Николай Александрович
Маренич, Александра Александровна
Kostin, Mykola O.
Kostin, Nickolai A.
Marenych, Olexandra O.
 
Subject імовірнісна модель
силові електромагнітні клапанні контактори
тягова сила
результуюча протидіюча сила
КТОЕ
КІМ
вероятностная модель
силовые электромагнитные клапанные контакторы
тяговая сила
результирующая противодействующая сила
probabilistic model
power electromagnetic valve contactors
tractive force
resulting counteracting force
 
Description Костін, М. О.
Імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних контакторів рухомого складу залізниць / М. О. Костін, О. О. Маренич // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2011. — Вип. 36. — С. 75—78. УДК 629.423.02-192 : 629.4.054.-1-92
UK: Пропонується імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних клапанних контакторів рухомого складу залізниць, використання якої дозволяє визначити ймовірність порушення умови
включення контактора (тягова сила протягом усього процесу включення повинна бути більшою за результуючу протидіючу силу).
RU: Предлагается вероятностная модель параметрической надежности силовых электромагнитных клапанных контакторов подвижного состава железных дорог, использование которой позволяет определить вероятность нарушения условия включения контактора (тяговая сила на протяжении всего процесса включения должна быть больше результирующей противодействующей силы).
EN: The probabilistic model of parametric reliability of power electromagnetic valve contactors of rolling stock
which helps to evaluate the probability of failures in condition of switching a contactor (the tractive force during the
whole process of operation should be greater than the resulting counteracting force) is proposed in the paper.
 
Date 2013-01-24T10:11:40Z
2013-01-24T10:11:40Z
2011
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1423
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ