Запис Детальніше

Релейний мікропроцесорний захист системи тягового електропостачання, оснований на новій ознаці. 1. Теорія роботи

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Релейний мікропроцесорний захист системи тягового електропостачання, оснований на новій ознаці. 1. Теорія роботи
Релейная микропроцессорная защита системы тягового электроснабжения, основанная на новом признаке. 1. Теория работы
The Smart Relay Protection System of Traction Energy is Based on a New Criterion. 1. The Theory of Work
 
Creator Костін, Микола Олександрович
Михаліченко, Павло Євгенович
Костин, Николай Александрович
Михаличенко, Павел Евгеньевич
Kostin, Mykola O.
Kostin, Nickolai A.
Mihalichenko, Pavel E.
Mykhalichenko, Pavel Ye.
Mykhalichenko, Pavlo Ye.
 
Subject коротке замикання
напруга фідера
швидкість зміни напруги
КТОЕ
короткое замыкание
напряжение фидера
скорость изменения напряжения
short circuit
feeder voltage
rate of changing voltage
 
Description Костін, М. О. Релейний мікропроцесорний захист системи тягового електропостачання, оснований на новій ознаці. 1. Теорія роботи / М. О. Костін, П. Є. Михаліченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — 2011. — Вип. 37. — С. 84—88. УДК 621.332.3:629.423
UK: У статті запропоновано нову ознаку визначення аварійного режиму системи тягового електропостачання постійного струму, а саме, швидкість спадання наруги фідера тягової підстанції. Дана ознака дозволяє визначати вид короткого замикання. Крім того, запропоновано схемні рішення реалізації системи захисту, основані на цій ознаці.
RU: В статье предложен новый признак определения аварийного режима системы тягового электроснабжения постоянного тока, а именно, скорость уменьшения напряжения фидера тяговой подстанции. Рассмотренный признак позволяет определять вид короткого замыкания. Кроме того, предложены схемные решения реализации системы защиты, основанные на этом признаке.
EN: In the article a new indication of emergency conditions detection for the traction DC power supply system, namely the rate of decreasing the traction substation feeder voltage is suggested. The indication considered allows determining a kind of short circuit. In addition, the circuit design decisions for realization of the protection system based on this indication are proposed.
 
Date 2013-02-04T12:08:29Z
2013-02-04T12:08:29Z
2011
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1465
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ