Запис Детальніше

Теоретико-методичний підхід до визначення конкурентоспроможності послуг, що надаються пасажирськими видами транспорту

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичний підхід до визначення конкурентоспроможності послуг, що надаються пасажирськими видами транспорту
Теоретико-методический подход к определению конкурентоспособности услуг пассажирскими видами транспорта
The Theory - Methodological Approach Defines Marketability Services which are Provided by Passenger Transports
 
Creator Бараш, Юрій Савелійович
Покотілов, Анатолій Антонович
Бараш, Юрий Савельевич
Покотилов, Анатолий Антонович
Barash, Yuriy S.
Pokotilov, Anatolii A.
 
Contributor Чаркіна, Тетяна Юріївна
Чаркина, Татьяна Юрьевна
Charkina, Tetiana Yu.
 
Subject конкурентоспроможність пасажирського транспорту
інтенсивність конкуренції
пасажирообіг
КОАІВ
КЕТ
конкурентоспособность пассажирского транспорта
интенсивность конкуренции
пассажирооборот
competitiveness of public transport
the intensity of competition
passenger turnover
 
Description Бараш, Ю. С.
Теоретико-методичний підхід до визначення конкурентоспроможності послуг, що надаються пасажирськими видами транспорту / Ю. С. Бараш, А. А. Покотілов, Т. Ю. Чаркіна // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2011. — Вип. 38. — С. 233—237. УДК 338.242:656.224
UK: Робота присвячена теоретико-методичному підходу до визначення конкурентоспроможності різних видів пасажирського транспорту з урахуванням їх негативного впливу на довкілля та утримання власної інфраструктури.
RU: Работа посвящена теоретико-методическому подходу к определению конкурентоспособности разных
видов пассажирского транспорта с учетом их негативного влияния на окружающую среду и содержания собственной инфраструктуры.
EN: The work is devoted to theoretical and methodological approach to determining the competitiveness of different
types of passenger transport, taking into account their impact on the environment and the content of their own infrastructure.
 
Date 2013-02-20T11:40:07Z
2013-02-20T11:40:07Z
2011
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1518
 
Language uk_ua
 
Publisher ДНУЗТ