Запис Детальніше

Експериментальне дослідження впливу довжини прямої вставки на безпеку руху вагонів суміжними переводами, укладеними за першою схемою

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Експериментальне дослідження впливу довжини прямої вставки на безпеку руху вагонів суміжними переводами, укладеними за першою схемою
Экспериментальное исследование влияния длины прямой вставки на безопасность движения вагонов по смежным переводам, уложенным по первой схеме
Experimental Research of Influence of Length of Direct Insert on Safety of Run of Cars on Adjacent Switches Laid According to the First Scheme
 
Creator Мойсеєнко, Костянтин Володимирович
Шатунов, Олександр Васильович
Моисеенко, Констатин Владимирович
Шатунов, Александр Васильевич
Moyseyenko, Konstantin V.
Shatunov, Oleksandr V.
 
Subject стрілочний перевід
пряма вставка
вагон
безпека руху
КВАГ
КККГ
стрелочный перевод
прямая вставка
безопасность движения
switch
direct insert
car
traffic safety
 
Description Мойсеєнко, К. В. Експериментальне дослідження впливу довжини прямої вставки на безпеку руху вагонів суміжними переводами, укладеними за першою схемою / К. В. Мойсеєнко, О. В. Шатунов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — 2012. — Вип. 40. — С. 102—108. УДК 625.151.2:629.4.015:656.2.08
UK: Наведено результати експериментального дослідження впливу довжини прямої вставки між суміжними стрілочними переводами, укладеними за першою схемою, на безпеку руху вагонів (за критерієм стійкості колеса від сходу з рейок).
RU: Приведены результаты экспериментального исследования влияния длины прямой вставки между смежными стрелочными переводами, уложенными по первой схеме, на безопасность движения вагонов (по критерию устойчивости колеса от схода с рельсов).
EN: The results of experimental research of influence of length of a direct insert between adjacent switches, laid according to the first scheme, on the traffic safety of cars (by criterion of the wheel stability against derailment).
 
Date 2013-02-25T11:52:46Z
2013-02-25T11:52:46Z
2012
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1546
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ