Аналіз виникнення несправностей та зносу елементів шворневої балки піввагона
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз виникнення несправностей та зносу елементів шворневої балки піввагона
Анализ возникновения неисправностей и износа элементов шкворневой балки полувагона Analysis of Occurrence of Malfunctions and Deterioration of Body Bolster Parts for Gondola Car |
|
Creator |
Анофриев, Василь Григорович
Донєв, Олександр Анатолійович Мацюк, Антон Сергійович Оберняк, Сергій Миколайович Анофриев, Василий Григорьевич Донев, Александр Анатольевич Мацюк, Антон Сергеевич Оберняк, Сергей Николаевич Anofriev, Vasiliy G. Donev, Oleksandr A. Matsuk, Anton S. Obernyak, Serhii M. Anofryev, Vasyl H. |
|
Subject |
корозійний знос
шворнева балка причина зносу вразливе місце КВАГ коррозионный износ шкворневая балка причина износа уязвимое место corrosion deterioration body bolster cause of wear vulnerable place |
|
Description |
Аналіз виникнення несправностей та зносу елементів шворневої балки піввагона / В. Г. Анофрієв, О. А. Донєв, А. С. Мацюк, С. М. Оберняк // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2012. — Вип. 41. — С. 7—10. УДК 629.463.56.027.2
UK: Корозійному зносу в різному ступені піддаються всі елементи рами і кузова, але найбільш проблемним їх елементом є шворнева балка. Робота з технічного діагностування вагонів, які відпрацювали не менше 22 років, дала можливість отримати уявлення про частоту появи типових несправностей, місцях їх дислокації та величинах корозійних пошкоджень рами вагонів моделей 12-532 та 12-119 і може бути використана для прогнозування залишкового ресурсу і конструктивного доопрацювання вузлів. RU: Коррозийному износу в разной степени подвержены все элементы рамы и кузова, но наиболее проблемным их элементом является шкворневая балка. Работа по техническому диагностировании вагонов, которые отработали не менее 22 лет, дала возможность получить представление о частоте появления типовых неисправностей, местах их дислокации и величинах коррозийных повреждений рамы вагонов моделей 12-532 и 12-119 и может быть использована для прогнозирования остаточного ресурса и конструктивной доработки. EN: All parts of a car frame and body are subject to a variable degree to corrosion deterioration but their most problematic part is a body bolster. The work on technical diagnosing of cars, operated more than 22 years, has given the chance to gain an impression on the frequency of occurrence of typical malfunctions, their dislocations and the degree of corrosion damages of the frame (car models 12-532 and 12-119) and can be used for forecasting their residual resource and constructive completion. |
|
Date |
2013-03-13T10:11:25Z
2013-03-13T10:11:25Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1574 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|