Запис Детальніше

Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок
Исследование влияния скорости роспуска составов на перерабатывающую способность сортировочных горок
Investigation of Influence of Rate of Breaking Up of Train Sets on Processing Capacity of Marshalling Hump Yards
 
Creator Козаченко, Дмитро Миколайович
Левицький, Ілля Юхимович
Болвановська, Тетяна Валентинівна
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Левицкий, Илья Ефимович
Болвановская, Татьяна Валентиновна
Kozachenko, Dmytro M.
Levitsky, Illya E.
Bolvanovska, Tatyana V.
Kozachenko, Dmitriy N.
 
Subject переробна спроможність
гірковий технологічний інтервал
швидкість розпуску
КСВ
КУЕР
НДЧ
перерабатывающая способность
горочный технологический интервал
скорость роспуска
processing capacity
technological hump spacing
rate of breaking up trains
 
Description Козаченко, Д. М. Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок / Д. М. Козаченко, І. Ю. Левицький, Т. В. Болвановська // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. т-ту ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2012. — Вип. 41. — С. 61—63. УДК 656.2.
UK: В статті виконано дослідження впливу швидкості розпуску составу на умови розділення відчепів та кількість вагонів, що потребують повторного сортування через нерозділення їх на розділових стрілках. Удосконалено методику розрахунку переробної спроможності сортувальних гірок.
RU: В статье выполнено исследование влияния скорости роспуска состава на условия разделения отцепов и количество вагонов, требующих повторной сортировки из-за неразделения их на разделительных стрелках.
Усовершенствована методика расчета перерабатывающей способности сортировочных горок.
EN: In this paper the influence of rate of breaking up of train sets on conditions of uncoupling the train cuts and the
number of cars, which need repeated marshalling due to their non-separation on hump switches, is investigated. A computation procedure for the processing capacity of marshalling hump yards is improved.
 
Date 2013-03-15T10:05:10Z
2013-03-15T10:05:10Z
2012
 
Type Article
 
Identifier 1993-1975
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1581
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ