Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок
Исследование влияния скорости роспуска составов на перерабатывающую способность сортировочных горок Investigation of Influence of Rate of Breaking Up of Train Sets on Processing Capacity of Marshalling Hump Yards |
|
Creator |
Козаченко, Дмитро Миколайович
Левицький, Ілля Юхимович Болвановська, Тетяна Валентинівна Козаченко, Дмитрий Николаевич Левицкий, Илья Ефимович Болвановская, Татьяна Валентиновна Kozachenko, Dmytro M. Levitsky, Illya E. Bolvanovska, Tatyana V. Kozachenko, Dmitriy N. |
|
Subject |
переробна спроможність
гірковий технологічний інтервал швидкість розпуску КСВ КУЕР НДЧ перерабатывающая способность горочный технологический интервал скорость роспуска processing capacity technological hump spacing rate of breaking up trains |
|
Description |
Козаченко, Д. М. Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок / Д. М. Козаченко, І. Ю. Левицький, Т. В. Болвановська // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. т-ту ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2012. — Вип. 41. — С. 61—63. УДК 656.2.
UK: В статті виконано дослідження впливу швидкості розпуску составу на умови розділення відчепів та кількість вагонів, що потребують повторного сортування через нерозділення їх на розділових стрілках. Удосконалено методику розрахунку переробної спроможності сортувальних гірок. RU: В статье выполнено исследование влияния скорости роспуска состава на условия разделения отцепов и количество вагонов, требующих повторной сортировки из-за неразделения их на разделительных стрелках. Усовершенствована методика расчета перерабатывающей способности сортировочных горок. EN: In this paper the influence of rate of breaking up of train sets on conditions of uncoupling the train cuts and the number of cars, which need repeated marshalling due to their non-separation on hump switches, is investigated. A computation procedure for the processing capacity of marshalling hump yards is improved. |
|
Date |
2013-03-15T10:05:10Z
2013-03-15T10:05:10Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-1975
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1581 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|