Запис Детальніше

Дослідження поздовжнього профілю жорстких хрестовин на залізобетонних брусах

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження поздовжнього профілю жорстких хрестовин на залізобетонних брусах
Исследование продольного профиля жестких крестовин на железобетонных брусьях
Investigation of Longitudinal Profile of Rigid Frogs on Reinforced Concrete Sleepers
 
Creator Орловський, Анатолій Миколайович
Каленик, Костянтин Леонідович
Ковальчук, Віталій Володимирович
Орловский, Анатолий Николаевич
Каленик, Константин Леонидович
Ковальчук, Виталий Владимирович
Orlovsʹkyi, Anatoliy M.
Kalenyk, Kostyantyn L.
Kovalchuk, Vitalii V.
 
Subject поздовжній профіль жорстких хрестовин типу Р65 марки 1/11
залізобетонний брус
взаємодія колії та рухомого складу
зона нерівностей на поверхні кочення
КРС (ЛФ)
КККГ
продольный профиль жестких крестовин типа Р65 марки 1/11
железобетонный брус
взаимодействие пути и подвижного состава
зона неровностей на поверхности катания
longitudinal profile of rigid frogs of type R65 mark 1/11
reinforced concrete sleeper
interaction in the ‘wheel-rail’ system
zone of rolling surface irregularities
 
Description Орловський, А. М. Дослідження поздовжнього профілю жорстких хрестовин на залізобетонних брусах / А. М. Орловський, К. Л. Каленик, В. В. Ковальчук // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — 2012. — Вип. 41. — С. 130—135. УДК 625.032.432
UK: У даній роботі досліджено вплив поздовжнього профілю жорстких хрестовин типу Р65 марки 1/11 на залізобетонних брусах на взаємодію колії та рухомого складу в зоні нерівностей на поверхні кочення.
RU: В данной работе исследовано влияние продольного профиля жестких крестовин типа Р65 марки 1/11 на железобетонных брусьях на взаимодействие пути и подвижного состава в зоне неровностей на поверхности катания.
EN: In the paper the effect of longitudinal profile of rigid frogs of type R65 mark 1/11 on reinforced concrete sleepers
on the interaction in the ‘wheel-rail’ system in the zone of rolling surface irregularities is investigated.
 
Date 2013-04-19T07:51:33Z
2013-04-19T07:51:33Z
2012
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1601
 
Language uk_UA
 
Publisher Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна